mads

Alla inlägg den 29 november 2009

Av Madde - 29 november 2009 21:42

Ja, jag börjar faktiskt redan känna av tröttheten. Så för att inte missa min vanliga natthälsning så kommer den nu.

  

Så syns vi i morgon igen! Kramelikram!

Av Madde - 29 november 2009 15:41

Det har varit en riktig mysig 1:a advent idag trots en ömmande rygg och lite blåslagen skinka. Hehe! Jaja...kan man inte stå på benen så kan man inte.


Har faktiskt legat i sängen och kollat på en film. In The Name Of The King A Dungeon Siege Tale.  För en fantasyälskare som mig så var det en spännande och underhållande film. Så det har varit riktigt lugnt och skönt. Kvällen kommer nog också att fortsätta på samma vis.

Önskar även er en trevlig fortsättning på denna 1:a adventskväll så länge!

Av Madde - 29 november 2009 11:44

Kan väl säga att jag har nog lyckats med dagens praktvurpa idag. När jag skulle gå ut och mata de större fåglarna så halkade jag i våran trappa.

Trappan som är utav trä hade fått en fin osynlig isyta då det är fuktigt ute och frost på det. Kan väl säga att jag efter det känner av att jag har en rygg. 

Jaja...Det går väl över så småningom men är det någon som vet ett bra knep som inte är allt för dyrt mot en halkig trätrappa så är ni välkomna med tips. Tänkte först på något sandpapperaktigt men det kanske inte hjälper om det blir blött och fryser på det heller? Någon som vet?


Vilket fall som helst så hoppas jag att ni andra står med era båda fötter på jorden denna dag. Hehe! Kram så länge!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Och klockan är...

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards