mads

Alla inlägg den 6 november 2009

Av Madde - 6 november 2009 22:29

Håller precis på att titta på filmen Purpurfärgen som jag faktiskt aldrig har sett förut. Vet inte riktigt vad jag tycker om filmen än. Intressant är den i alla fall så jag får allt se färdigt den. Så jag passar på att skriva detta i en paus för filmen är gööööörlång! Risken är ju då stor att jag är för trött om ens vaken för att önska er en riktigt God Natt. Så jag gör det nu i stället!


Vi ses i morgon igen! Kram Flört

Av Madde - 6 november 2009 15:46

Ååhhh...! Nu kommer snart min goa älskling hem. Det är så tryggt och skönt när han är hemma. Så kan jag ju krama och pussa honom också. Hihi! Ja, i dag har jag nog saknat honom mer än vad jag brukar göra. Får nog skylla på vädret här igen. Hihi!! Nejdå... Flört Det är bara det att han är så go och jag verkligen älskar honom av hela mitt hjärta. Tror nog att jag säger det för sällan, ändå så säger vi det till varandra varje dag. Jaja... Ni förstår säkert vad jag menar. Det är väl så också att det är helg snart och då vet jag ju att vi kan umgås så mycket mer. Nä, nu ska ni få slippa mitt kärleksprat men jag var bara tvungen att skriva ner mina tankar. Ha det så gott så länge! Kram ;-) Och puss på er alla andra också! Hihi! Värst vad jag är kärleksfull idag då! Flört




  

Av Madde - 6 november 2009 14:26

Hade tänkt gå ut och kratta löv men det regnar och är råkallt ute så jag lade ner den idén. Flört I stället har jag nyss kollat på en film som heter The stepfather (2009). Riktigt spännande faktiskt. Vet att jag såg den gamla för många, många år sedan men jag kommer inte riktigt ihåg vad jag tyckte då. Den här var i alla fall sevärd och det är inte illa det. Hihi!


Borde väl egentligen göra något nyttigt också men jag vet inte riktigt vad än. Har inget riktigt go i mig i dag. Jag får skylla på vädret! Hehe! Ska nog gå in och prata och kela med mina pippisar en stund. Klia dem lite bakom örat. Flört Men ni får ha en fortsatt trevlig dag så länge! Skrattande

Av Madde - 6 november 2009 10:12

Då har jag lagt in lite mer smycken här nu på morgonen. Hoppas att det faller någon i smaken. Flört Nu däremot så börjar jag bli hungrig. Tror nog att det blir risgrynsgröt i dag men jag önskar er en trevlig fredag så länge! Skrattande Kram!

Bloppis-annons
Av Madde - 6 november 2009 10:08

Halsband. Egen design.


Halsbandet är 49,5 cm långt. 1,1 cm regnbågsfrostade läckra röda slipade glaspärlor, 4mm röda facetterade glaspärlor, 3mm pärlemorsvita glaspärlor och 1-2mm silverlined glaspärlor. Sterlingsilver i övriga detaljer.


Pris: 199 kr + 22 kr i fraktavgifter. (vadderat kuvert + porto)


Vid intresse, maila för övriga uppgifter.


Mvh Madde Skrattande


  

  

Smycken, Säljes - Uddevalla (Västra Götalands län)
Pris:    199:-
Bloppis-annons
Av Madde - 6 november 2009 09:57

Ljuvligt smyckeset. Egen Vinterdesign. ;-)


Halsbandet är 44,5 cm långt och består utav en 2,2 mm bred sterlingsilverkedja. 3 och 6 mm djupt mörkröda drizzle glaspärlor och ca 4 mm vita sötvattenpärlor. En ljuvligt 2 x 2 cm stor klar Swarovskisnöflinga.


Örhängena är i samma utförande och är 6 cm långa.


Pris/set: 379 kr + 22 kr i fraktavgifter. (vadderat kuvert + porto)


Vid intresse, maila för övriga uppgifter.


Mvh Madde Skrattande

  

  

  

Smycken, Säljes - Uddevalla (Västra Götalands län)
Pris:    379:-
Bloppis-annons
Av Madde - 6 november 2009 09:44

Vinterhalsband i rött och blått. Egen design.


Halsbandet är 40 cm långt och består utav en sterlingsilverwire. 4mm vita sötvattenpärlor, 4mm blåa och röda swarovskikristaller. Två ljuvliga 1,5 x 1,5 cm stora Swarovskisnöflingor i rött och blått. Övriga detaljer är i sterlingsilver.


Pris: 275 kr + 22 kr i fraktavgifter. (vadderat kuvert + porto)


Vid intresse, maila för övriga uppgifter.


Mvh Madde Skrattande


  

  

Smycken, Säljes - Uddevalla (Västra Götalands län)
Pris:    275:-
Bloppis-annons
Av Madde - 6 november 2009 09:19

Smyckeset i egen design.


Halsbandet är 43,5 cm långt och består utav en 2 mm bred sterlingsilverkedja. 4 och 8 mm Swarovskikristaller, 1,3 x 0,8 mm ljuvligt lila Swarovskidroppe.


Örhängena är 3,4 cm långa och i samma utförande. I örhängeskrokarna finns det en 2 x 2 mm CZ sten. Sterlingsilver.


Pris/set: 379 kr + 22 kr i fraktavgifter. (vadderat kuvert + porto)


Vid intresse, maila för övriga uppgifter.


Mvh Madde Skrattande


  

  

  

Smycken, Säljes - Uddevalla (Västra Götalands län)
Pris:    379:-

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Och klockan är...

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards