mads

Alla inlägg den 2 november 2009

Av Madde - 2 november 2009 22:07

Vill bara önska er en riktigt God Natt och hoppas att ni slipper några paranormala nattaktiviteter. Hehe! Flört

Även jag hoppas slippa sådana upplevelser!


Kram Madde Skrattande

Av Madde - 2 november 2009 13:43

Jag fastnade i en film på nätet som heter Paranormal Activity! Riktigt läskig film måste jag få säga. Handlade om ett par som flyttat in i ett hus där de får besök av en nattlig demon. Filmad som en dokumentär utav dem själva. Först så trodde jag att det skulle vara en riktigt dålig film men jag kan erkänna att jag fick både ilningar, gåshud och några kalla svallningar i kroppen. Huvaluva! Är det då på riktigt elle ej! Jag vet! Vet ni? Hehehe! Så har ni inte sett den så gör det. Mycket sevärd enligt mig. Som ni då kan förstå så har det inte blivit någon vettig sysselsättning här hemma precis. Vädret är grått och trist, vilket gör att det är mörkt inne också så jag får liksom ingen lust att göra något heller. Får nog kolla in en film till tror jag. Något roligare då kanske och inte lika läskig. Skrattande 

Men vi höres senare! Kram Madde Flört

Av Madde - 2 november 2009 10:17

Dagen började med att jag lade in några fler smyckeset och ett halsband på Bloppisen som jag hoppas ska falla någon i smaken. Så nu är det faktiskt läge för frukost. Blir nog risgrynsgröt i dag för det är ju så himla mumsigt.Flört


Jag kommer tillbaka senare, så får vi se vad jag har hittat på då. Det blir inget utearbete i alla fall då det regnar och är en aning smårått ute. Brrr! Önskar er en trevlig måndag så länge!Skrattande

Bloppis-annons
Av Madde - 2 november 2009 10:06

Smyckset. Egen design. Enda exemplaret!


Halsbandet är 50 cm långt och består utav en 2,5 mm ärtlänk i sterlingsilver. 1,8 x 1,3 mm ljuvliga Paua snäckskal.

1 x 1 cm sterlingsilver fyrkanter.


Örhängen i samma utförande. 5,7 cm långa.


Pris/set: 479 kr + 22 kr i fraktavgifter. (vadderat kuvert + porto)


Vid intresse, maila för övriga uppgifter.


Mvh Madde Skrattande


  

  

  

Smycken, Säljes - Uddevalla (Västra Götalands län)
Pris:    479:-
Bloppis-annons
Av Madde - 2 november 2009 09:37

Smyckeset i rött och grått! Egen design. Enda exemplaret!


Halsbandet är 44 cm långt och består utav en 0,5 mm sterlingsilverwire. 1,3 x 1,3 cm Hematitfyrkanter, 7 och 4 mm underbart röda Swarovskikristaller. Silverrör och silverpärlor mellan.


Örhängena som är i samma utförande är 3,5 cm lång. Sterlingsilver.


Pris/set: 299 kr + 22 kr i fraktavgifter. (vadderat kuvert + porto)


Vid intresse, maila för övriga uppgifter.


Mvh Madde Skrattande


  

   

    

Smycken, Säljes - Uddevalla (Västra Götalands län)
Pris:    299:-
Bloppis-annons
Av Madde - 2 november 2009 09:12

Smyckeset i sterlingsilver, hematitringar och vaxade glaspärlor. Egen design. Enda exemplaret!


Halsbandets längd är 63,5 cm och kedjan är 3mm bred. Fyrkanterna mäter 1 x 1 cm.

Örhängena är 4,4 cm långa och i samma utförande.


Pris/set är 479 kr + 22 kr i fraktavgifter. (vadderat kuvert + porto)


Vid intresse, maila för övriga uppgifter.


Mvh Madde Skrattande


  

   

   


Smycken, Säljes - Uddevalla (Västra Götalands län)
Pris:    479:-
Bloppis-annons
Av Madde - 2 november 2009 08:51

Detta urläckra halsband består utav en 47 cm lång x 1,5 mm bred ormkedja i sterlingsilver. Den ljuvligt stora blåa glasdroppen mäter, 6,5 x 4 cm.


Priset är 249 kr + 22 kr i frakavgifter. (vadderat kuvert + porto)


Vid intresse, maila för övriga uppgifter.


Mvh Madde Skrattande


  

Smycken, Säljes - Uddevalla (Västra Götalands län)
Pris:    249:-

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Och klockan är...

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards