mads

Alla inlägg den 14 november 2009

Av Madde - 14 november 2009 22:43

Jag hoppas att ni alla har haft en underbar lördag och så passar jag på att önska er alla en riktigt God Natt innan jag själv slocknar för idag! Det blir nog som vanligt nämligen att man somnar framför TV-n. Men vi syns i morgon igen. Samma plats, men troligtvis inte samma tid. Hihi!!Flört Kram på er!Skrattande


Goodnight01.gif Good Night image by 1whiteangel3

Av Madde - 14 november 2009 20:58

Det blev en riktigt härlig dag trots det trista vädret. Först blev det en sväng till Returvaruhuset som jag skrev om tidigare. Där blev det några fynd: Ett sött litet troll som håller ett hjärta. Pyttesmå julstrumpor troligtvis för granen men sambon ska ta med dem till sitt jobb. Glitter som var rött i mitten och silvrigt utanför, lite annorlunda sådär. En liten mini karaff i glas, en ljuslykta som jag lyckades paja nästan med en gång, klantig som jag är.Skäms Två stycken böcker och en liten vägghylla. Efter det så blev det allt en tur till våra glada och underbara vänner. Som vanligt hade ju smörgåsmästaren varit i farten så vi blev bjudna på underbart goda smörgåsar med massor av gottigott på. Det var egentligen meningen att det bara skulle bli en snabbvisit men som vanligt så sprang ju tiden iväg och vips hade klockan gått från tre till tjugo minuter i åtta. Tiden går alltid så himla fort i deras sällskap. Kan ju bero på att vi har så kul ihop. Längtar redan till nästa gång. Resten av kvällen kommer vi spendera framför TV-n. CSI Miami bland annat sedan får vi se vad utbudet ger. Önskar er alla en underbar och mysig fortsättning på eran lördagskväll så länge! Kram! Skrattande

Av Madde - 14 november 2009 10:20

Ja, fy vilket trist väder det är ute idag. Det blir så mörkt både inne och ute då. Vi får väl se om vi inte kan åka iväg någonstans och se om man kan hitta lite rolig julgrejer. Mest sugen är jag faktiskt på att åka till Returvaruhuset i Stenungsund och se om de har fått in några "nya" roliga saker. Nytt är det ju inte men det blir ju så att säga nytt för oss och vårt hem. Får se vad sambon säger när han kommer hem efter att han har varit och spelat på hästar med resten av "gubbarna". Skulle det bli så, kan vi ju hälsa på våra goa vänner som bor där i närheten också om de inte är upptagna med annat vill säja. Hade ju varit kul att få tjöta och skratta lite. Vi brukar nämligen alltid ha så himla kul när vi umgås. Jaja...vi får se vart dagen tar vägen. Börjar bli hungrig också men tänkte vänta tills han har kommit hem igen. Alltid trevligare med gemensam frukost. Så jag ska nog ta mig en uppfriskande dusch så länge så är jag klar för dagens strapatser vad det än blir. Men jag önskar er alla som vanligt en härlig lördag så länge! Kram!Skrattande

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Och klockan är...

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards