mads

Alla inlägg den 20 november 2009

Av Madde - 20 november 2009 22:37

Inget bra på TV, vilket i och för sig inte är direkt ovanligt. Sambon sussar så gott redan och jag är inte ett dugg trött. Så jag funderar faktiskt på om jag ska sy mig min tröja redan nu i kväll. Ja, jag tror nog det. Stänger jag bara dörren om mig och även dörren till sovrummet så ska han nog inte höra något. Det är inte symaskinen jag är rädd för att han ska höra för den låter nästan inget alls, däremot så måste jag alltid ha musik på när jag grejar. Han brukar i och för sig inte ha ont av det heller men det är ju ändå lite synd om han skulle vakna. Jaja, när den är färdig så tar jag väl ett kort så ni får se hur den blev.

Hejhej så länge!Skrattande

Av Madde - 20 november 2009 19:38

Har precis kommit hem efter en tur till Tygladan i Vänersborg. Fick ett ryck och ville åka dit och se om de hade något fint tyg som jag kan göra mig en tröja utav. Det blev ju inget Liseberg idag då det regnar och blåser, blir ju inte direkt mysigt då. Men jag hittade det här tyget.

  

Med lite glitterränder i, så det här kommer bli en finfin tröja till mig det. Skrattande


Givetvis så hittade jag något annat också som jag bara inte kunde motstå.

Nämligen det här söta paret. För visst är de gulliga?

  


I morgon blir det loppis och förhoppningsvis "nya" fynd.Flört


Men jag önskar er en fortsatt trevlig fredagskväll så länge! Kram! Skrattande

Av Madde - 20 november 2009 11:52

Till skillnad mot de i föregående inlägg så har jag gjort en god gärning idag. Jag har nämligen hjälpt min farmor med att putsa hennes fönster. Ville även hjälpa henne med att hänga upp gardinerna också men de skulle hon stryka först...själv...Flört Som hon uttryckte det: "Lite kan jag allt göra själv! Ja, än så länge är det allt krut i henne och jag hoppas att det kommer vara så i många, många år till. Skrattande Så jag får hålla mig till tåls tills hon har strykt färdigt.


Annars så blir det nog mest städning här hemma idag. Kanske en tur till Liseberg senare i kväll beroende på vädret.


Men jag önskar er alla en underbart härlig fredag så länge! Kram!Flört

Av Madde - 20 november 2009 10:26

Ja, ni får ursäkta mitt språk men jag kan inte vara artig i det här fallet! Fy faan rent ut sagt vilka jävla skitstövlar! Rynkar på näsan Stjäla från en gammal människa eller stjäla från någon över huvudtaget är rent ut sagt för jävligt! Bra för en gångs skull att de har gått ut med deras ansikten för jag har många gånger undrat varför vi här i Sverige "skyddar" brottslingar med svarta streck över ansiktena mm. Sådan människor ska "hängas" ut! Utan pardon! För kan de begå brott utav olika slag så får de också ta konsekvenserna utav sitt handlande. Undrar vad de hade tyckt själva om det var deras egen mamma, farmor, mormor som blev bestulen på sin lilla pension? Nej! Jävla skitstövlar det är vad dem är! Här kan ni se deras fräckhet!


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Och klockan är...

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards