mads

Alla inlägg den 5 november 2009

Av Madde - 5 november 2009 22:07

Min sambo hade sett en löpsedel i dag där det stod: Frisk 17-åring våldtog och mördade sin flickvän! Hur i helvete rent ut sagt kan man som skribent använda ordet frisk i samma mening som våldtäkt och mord?! Hur FRISK är man om man kan göra ett sådant hemskt brott? Enligt mig så är man ta mig faan inte frisk någonstans! Det är vad jag tycker i alla fall! Sjukt är vad det är! SJUKT!!!!!! Var bara tvungen att avreagera mig lite. Hoppas att det var ok?


Annars så har vi precis sett ett avsnitt av Criminal Minds. Det var inga FRISKA människor där heller! Det värsta är också att man vet att sådant förekommer. I bland är det till och med så att verkligheten överträffar det påhittade!

Jaja..Jag ska inte bli långrandig om våran värld som vi lever i idag men man kan ju börja undra vart vi är på väg...


Hoppas i alla fall att ni haft en bra dag och att ni får en ljuvlig God Natts Sömn! Kramis ;-)

Av Madde - 5 november 2009 16:45

Skulle ju bara lägga mig och värma mig en stund under täcket. Har tyckt att det varit lite småruggigt i dag nämligen. Vad gör jag då? Jo jag somnar och vaknade här för en liten stund sen. Hrm?! Inte bra. Jag som hade tänkte att göra så mycket mera i dag. Kom på också att jag har tvätt i maskin också som måste hängas upp. Satte ju på en till omgång innan jag gick och "vilade". Hehe! Så jag får smita ner i tvättstugan men vi höres av sen igen!Skrattande

Av Madde - 5 november 2009 11:52

Japp, lite duktig! Har fixat till tre par byxor som legat och väntat på att bli uppsydda. Nu är de äntligen gjorda. Två maskiner med tvätt har jag också hunnit med. Tänk vad mycket man hinner med när man vaknar tidigt. Flört Börjar bli lite hungrig också. Tror jag ska värma mig lite korvstroganoff och mos till lunch i dag. Det är så gott när man får middag över för då slipper man ställa sig och laga till lunch dagen efter. Praktiskt och fruktansvärt bekvämt. Hehe! Men vi höres senare! Skrattande

Av Madde - 5 november 2009 08:39

I dag tänkte jag faktiskt börja med sådant som jag oftar skjuter på framtiden.

T ex, ett par byxor som ska sys upp. De har legat och väntat länge kan jag säga. Hehe! Det är tyvärr så att jag har en förmåga att säga till mig själv att det gör jag sen. Det är bara det att sen blir i bland väldigt mycket senare. Flört Tänk om man ändå hade varit så smart att man gjorde det med en gång i stället. Då hade ju byxorna varit klara nu. Jag har mig själv och skylla! Så som sagt i dag ska jag i alla fall ta mig i kragen och fixa till dem. När maskinen också väl är framme så kanske det blir något mer sytt också. Får se. Önskar er i alla fall en ljuvlig torsdag så länge! Kram Madde Skrattande

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Och klockan är...

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards