mads

Alla inlägg den 24 november 2009

Av Madde - 24 november 2009 23:16

Som vanligt så vill jag önska er alla en riktigt God Natt! Flört

     

Så syns vi i morgon igen!Skrattande

Av Madde - 24 november 2009 19:19

Vi har precis ätit här och nu är vi så mätta och belåtna så. I dag blev det hemmagjorda hamburgare och det var riktigt ljuvligt att kunna äta utan att det isade eller gjorde ont. Jag känner mig faktiskt som en helt ny människa. Skrattande Farmor bjöd vi in här också men då hon inte vill ha bröd till sina så fick hon mos i stället vilket hon uppskattade mycket. För övrigt så blir det nog TV-tittande här senare och bara myspys. Sambon har också lovat mig en härlig nack och ryggmassage och den ser jag fram emot. Det är nästan hemskt vad bra jag har det idag men jag tycker allt att jag är värd det. Hehe! Men jag önskar er som vanligt en trevlig fortsatt kväll så länge! Kram! Flört

Av Madde - 24 november 2009 16:08

Japp, det blev ett hastigt tandläkarbesök här för en stund sedan, så jag har nyligen kommit hem igen. Har nämligen haft en tandvärk som bara har ökat hela tiden men som vi alla har trott att det berodde på den tanden som drogs ut sist. Tanden hade ju gjort så det hade blivit en infektion men som skulle försvinna så fort den var borta. Som tur var hade de fått ett åter bud idag så det var bara att åka dit. Det visade sig att tanden bredvid hade ett hål och en infekterad pulpa så smärtan var ju befogad så att säga. Flört Nu är det i alla fall lagat men jag ska tillbaka i början på december för att följa upp det hela med en rotfyllning då tiden inte räckte till idag. Det bästa av allt var ju att jag var inte lika nervös idag då de tog hand om mig så bra sist och gjorde det även den här gången också. Underbart! Sprutorna gillar jag ju fortfarande inte då men idag var det rena drömmen med sticken jämförelse med tandvärken som var innan.

Så där ser man hur fort ens dag kan ändras. Den här gången faktiskt till det bättre. Tråkiga är bara att det är ju inte direkt gratis. Hoppas att ni andra haft en bra tisdag än så länge!Skrattande

Av Madde - 24 november 2009 12:33

Äntligen kan jag vara ute på nätet igen. Det har varit problem här sedan i går kväll. De hade lyckats koppla in något som gjorde att ett tjugotal blev utan men de visste inte vilka så de har väntat på att folket ska börja ringa in och felanmäla. Men nu är jag tillbaka efter att sambon ringde. Tänk egentligen vad beroende man har blivit av vissa saker som man klarade sig alldeles utmärkt utan förr. Kan väl inte påstå att jag fick abstinens men det är principen om att det ska fungera. Jaja, utvecklingen går framåt och vi med den. Hoppas i alla fall att ni haft en bra dag än så länge. Själv har jag börjat titta över mina julgardiner. "Det ska sys och det ska klippas...osv..." (Melodin från Askungen) Flört Så det är väl egentligen bara att fotsätta men ni får ha en trevlig dag så länge! Kram! Skrattande


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Och klockan är...

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards