mads

Alla inlägg den 28 november 2009

Av Madde - 28 november 2009 22:37

Då jag ska lägga mig tillrätta och kolla på TV så önskar jag er en riktigt God Natt nu. För risken är att jag somnar då jag känner mig ganska trött! Men vi syns ju i morgon igen! Kram på er!


362431.jpg Good Night-Cats image by Gypsy48

Av Madde - 28 november 2009 17:03

Här kommer lite bilder på fynden som jag och min sambo gjorde idag.


Två stycken likadana fina fotoramar. Fast det blev snyggast att bara ta kort på den ena.

  


Ett spel som ska göra oss till genier eller åtminstone tala om för en hur dålig man är! Hehe!

  


Mitt bästa kap idag. Ett smyckeskrin för bara 40 kronor.

     


En söt julkorg.

  

Det var faktiskt för de mysiga fåglarnas skull som jag köpte den.

  


En söt liten snögubbelykta och en liten annorlunda julkör.

  


Ett annorlunda stearinljus.

  


En söt liten snögubbelykta till.

  


En tygjulstjärna i kruka och en tomtelykta.

  


En söt julnalle som vi fick som en julklapp av de uppe på julmarkanden.

  


Och så en liten burk som inte är julig för fem öre men jag tyckte den hade så vackra motiv så den fick också följa med mig hem.

  


Hittade en räv till min farmor också men den har hon redan fått in till sig så den får ni ingen bild på.


För övrigt så har det varit en helt underbar dag och till skillnad från många "gubbar" så tycker faktiskt min sambo om att gå med mig på loppisar och marknader mm. Så jag har inte tvingat honom till vad många manliga säger: Ett mer eller mindre litet helvete. Hehe! Näpp! Vi har haft det riktigt mysigt men det brukar vi ju ha så det var ju inget konstigt med det. Hihi! Vi kommer också fortsätta mysa hela kvällen med någon film eller två troligtvis. Men jag önskar er alla också en mysig lördagskväll.















Av Madde - 28 november 2009 08:20

Hoppas att ni sovit lika skönt som jag! Idag bär det av på en liten mysig julmarknad. Skulle vilja hitta rött tyg eller åtminstone ett tyg som är "juligare" än de jag har hemma. Sedan så vet jag med mig själv att jag troligtvis kommer att hitta annat smått och gott också. Det hör ju inte till ovanligheterna om man säger så. Hehe! Så mina förväntningar för denna lördag är att den kommer bli mysig och det tror jag också att den kommer bli.


För att komma igång med riktig julstämning innan, så är det risgrynsgröt som gäller. Med kanel och socker!


Men jag önskar er andra också en härligt mysig lördag så länge!

Kram på er!

Av Madde - 28 november 2009 01:07

Så syns vi i morgon igen!

Kram på er! ;-)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Och klockan är...

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards