mads

Alla inlägg den 21 november 2009

Av Madde - 21 november 2009 23:38

Vi har bara varit hemma en liten stund då vi ha varit iväg hela dagen idag. Det har varit loppis, julmarknad och jul på Liseberg. Innan Liseberg var vi också hos våra som alltid lika goa och glada vänner. Nu är jag däremot ganska trött så ni får höra resten i morgon och se bilder på mina fynd då. Men jag kan ju inte gå och lägga mig utan att önska er alla en god natt. Vad passar väl inte bättre då än just en fin bild på vattenfallet på Liseberg!Flört

  

Så ses vi i morgon igen!Skrattande 

Av Madde - 21 november 2009 09:02

Det regnar inte idag!Skrattande Man till och med kan skymta en aning blå nyans på himlen. Underbart! Ja, en bättre start på lördagen går ju inte att få. Loppistur står ju på agendan idag också. Hoppas de har massvis av roliga och fina ting. Ett besök hos våra goa vänner kommer det också att bli. Det ska bli lika kul som alltid! Vädret är också väldigt milt, lite ljummet, så efter besöket kanske vi fortsätter vår färd mot Liseberg idag i stället då det förbenade vädret hindrade oss i går. Ja, en ska väl inte ropa hej än, det kan ändras fortare än en nysning! Skrikandes Hihi!


Men jag önskar er som vanligt en underbar lördag och hoppas att den blir så perfekt som den bara kan bli! Kram på er! Flört

Av Madde - 21 november 2009 02:05

Japp! Nu är tröjan färdig. Jag gjorde den med en sådan hals så man kan ha den på två olika sätt. Blev faktiskt riktigt nöjd själv.Flört

    

Nu däremot så är jag faktiskt riktigt trött så nu är det dags för bingen men jag önskar även er en riktigt:

Så syns vi i morgon igen! Kram på er alla! Skrattande

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Och klockan är...

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards