mads

Alla inlägg den 7 november 2009

Av Madde - 7 november 2009 22:39

Då var det snart dags för en sovstund igen då! Så innan jag somnar så vill jag bara som vanligt önska alla en riktigt God Natt! Vi syns i morgon igen! Kram Flört

Av Madde - 7 november 2009 18:59

Det är nästan skrämmande vad bra jag har det egentligen! Jag kan äta mig mätt varje dag! Jag har en sambo som jag älskar över allt annat och han även mig! Vi har tak över huvudet! Vi har alla möjliga sorters bekvämligheter. Ta bara något så enkelt som dricksvatten i en kran! Toalett när man är nödig. TV-ar. (egentligen alldeles för många) Flört

Mobiler, bilar, kläder och skor, toapapper, en varm och skön säng, ja... ta mig sjutton allting! Varför klagar man då? Vet faktiskt inte riktigt...Tyvärr är det väl så vi människor är funtade. Mer ska mer ha! Eller? Jag kom att tänka på detta så där helt plötsligt bara. Egentligen borde man skämmas men det gör man inte. I alla fall inte jag. Jag kommer nog också alltid vilja ha nya saker. Däremot så får jag nog börja vara lite mer tacksam för att jag har det så himla bra. Så därför var jag tvungen att skriva ner om hur bra jag har det just nu. Mätt och varm! Skrattande

Av Madde - 7 november 2009 14:27

Har precis tagit mig en välbehövlig dusch! Varmt och gott var det! Man blir allt lite kall i kroppen när man är ute och grejar fast det är plusgrader. Det retsamma är att ena eken har fortfarande massvis med löv kvar så det var inte sista gången i dag heller. :-( Har också tömt den ena lilla dammen så nu är det bara den stora kvar. Där får vi nog använda slangen om vi inte vill bryta våra ryggar men det får bli en annan dag. Nu är jag trött och hungrig! Hungrig som bara den! Vi har bestämt oss för pizza i dag. Färdigt och bara att åka och hämta och ingen större disk blir det heller. Flört Tyckte vi var värda lite extra nu när vi har varit så duktiga. Hoppas också att det finns något sevärt på TV-n i kväll så man kan njuta riktigt ordentligt. Annars så hoppas jag att eran dag har varit bra hitills och fortsättar att vara det också. Ha det så gott så länge! Kramis! Skrattande

Av Madde - 7 november 2009 09:18

Japp! Tänker faktiskt ge mig ut här alldeles strax och börja kampen mot löven. Tyvärr är det också dags att ta farväl till bollkryssen då de nu har gjort sitt och inte alls ser så glada och färggranna ut längre. Längtar tills när jag kan börja sätta upp lite mysiga ljusslingor så det inte ser så tråkigt ut i trädgården. Köpte faktiskt ett par ljusträd i vintras som vi inte har använt än och de tror jag kommer få paradplats i de stora krukorna vid huvudingången. Kanske skulle kosta på sig några små minitujor och sätta i övriga krukor. Ni vet sådana där små som man brukar ha i julgrupper. Fördelen där är ju att man kan plantera ut dem på lämpligt ställe senare. Hehe! Efter ett antal år så blir vi tomten med tujorna. Hihi!! Kanske kan sätta de som en mur runt tomten och även klippa dem i etapper så det verkligen ser ut som en gammal borgmur också.Flört Jaja...Det återstår ju att se! Hihi! Nä som sagt... Om man skulle ta tjuren vid hornen och bege sig ut då! Men jag önskar er en trevlig lördag så länge! Hejhej! Skrattande

Av Madde - 7 november 2009 07:44

Pigg och frisk! Ja, här har man inget att klaga på denna lördag! Hehe! Hoppas också att vädret håller i sig. Inget regn, ingen blåst och några mer plusgrader än i går. Perfekt för lövkrattning! Flört Skulle också vilja ta en långtur upp till Nordby och kolla lite i deras mysiga butiker. Det är inte bara butikerna som drar utan jag och sambon brukar alltid ha så mysigt på våra bilturer. I bland åker vi ut utan bestämda mål och bara åker på måfå. När vi väl sitter i bilen och kommer fram till olika korsningar så säger vi bara höger eller vänster. Många smultronställen har vi hittat på det viset och vi brukar alltid ha kul. Vi får helt enkelt se vad vi hinner med denna dag. Helgen kunde allt få innehålla någon dag mer i ledighet. Hihi!! Ja, då kanske man hade hunnit med det man ville göra. Hade inte varit dumt alls!Skrattande Jaja, vad ni än kommer att hitta på denna ljuvliga dag så önskar jag i alla fall att den blir bra! Ha det så gott så länge! Kram! Flört

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Och klockan är...

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards