mads

Alla inlägg den 4 november 2009

Av Madde - 4 november 2009 23:12

Mmmm....Plättarna satt fint i magen. Goda var de också. Tyckte faktiskt att jag var värd lite extra i dag och då blev det just plättar. Känner att jag är lite trött nu så jag tänkte också passa på att önska alla en riktigt God Natt!

Men vi syns ju i morgon igen! Kram på er! Skrattande

Av Madde - 4 november 2009 20:31

Japp! Nu är jag så himla sugen på plättar så det får vi fixa till här. Med grädde och jordgubbssylt. Mummelimumma.Skrattande Det är ju också väldigt lätt tuggat vilket också passar mig alldeles utmärkt den här dagen. Så jag får väl speeda på lite om jag ska hinna innan Grey´s anatomi börjar men jag kommer säkert tillbaka senare. Önskar er en underbar kväll så länge! Kram! Flört

Av Madde - 4 november 2009 12:57

Jag är så glad att jag är hemma igen och att det nu är över. Det var inte alls så farligt som det brukar vara. För en gångs skull så var det en tandläkare som lyssnade på vad jag sa. Underbart! Skrattande Han var så försiktig med sprutorna så att jag knappt kände dem. Bedövningssalva fick jag också innan. Jag blev erbjuden hörlurar med musik. Det fanns en dataskärm på väggen med ett akvarie som man kunde ligga o kolla på. Röntgenplåtarna skavde inte i gommen utan man kände dem inte. Ingen framkallning heller utan bilderna kom direkt upp på en skärm i rummet. Allt gick snabbt och enkelt! Så jag kommer defenitivt gå kvar hos honom. Det var ju det jag sa: Att jag troligtvis gick och oroade mig hela morgonen i onödan. Men har man haft otur med tidigare tandläkare så vågar man ju liksom inte hoppas... Däremot så fasar jag lite för senare, när bedövningen släpper. Hoppas bara att det inte gör allt för ont. Yes! I did it! Flört  Han sa också att det skulle nog inte vara några problem att fixa till gluggen sen heller. Vilket kändes som en stor lättnad! Så nu mina vänner är jag mitt gamla glada jag igen! Hihi! Hoppas att eran förmiddag har varit bra. Här har det kommit pärlor som jag ska kolla in lite så vi höres senare!


Kram Madde Flört

Av Madde - 4 november 2009 09:34

Japp, då var det bara två timmar kvar till det fasansfulla! Vet att många här säkert tycker jag är jättelöjlig men jag tycker inte om tandläkaren. Gillar inte att få en glugg och se betydligt äldre ut än vad jag är. Nej, det här är inte alls kul! :-(

Av Madde - 4 november 2009 07:47

Varför vaknar man alltid tidigt när man vill och får lov att sova länge?

Som i dag t ex. Då skulle jag vilja sova enda fram tills jag ska åka till tandläkaren. Så jag slipper sitta här och oroa mig i flera timmar, troligtvis i onödan. I dag hade jag gott kunnat sova åtminstone fram till 10 så hade jag ändå haft gott om tid för både frukost och annat morgonbestyr då jag inte ska vara där förrän 11.30 Nej, vad gör den här j-a kroppen i stället då? Jo, vaknar så tidigt som det bara går! Allt för att jävlas med mig! Inte roligt alls! Så nu kommer jag gå här och oroa mig vilket jag hade hoppats kunna undvika så länge som möjligt! Ack vad jag bedrog mig! Försöka gå in och somna om är uteslutet. Skulle inte fungera så jag kan lika gärna äta frukost och...ja, jag vet inte riktigt. Allt jag kommer på att göra kommer gå för fort i alla fall, medan tiden inte kommer att göra det. Fast å andra sidan så kommer tiden för tandläkaren att närma sig med stormsteg. Ja, ni som inte gillar att gå till tandläkaren vet säkert hur jag menar. Vilket fall som helst så önskar jag er andra en riktigt God Morgon och hoppas att ni får en underbar dag. Kram ;-)


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Och klockan är...

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards