mads

Alla inlägg den 27 november 2009

Av Madde - 27 november 2009 20:14

Tänkte dela med mig lite av det jag sitter och myser åt just nu.

Ni som håller på första adventstraditionen, ja ni får blunda!

  


     

     

  

        

           

    


Lite smått och gott. Kommer mer bilder senare.


Hoppas att ni haft en lika underbar dag som jag.


Nu efter en god Taco middag så blir det nog lite myspys framför TV-n.

Har väl lite planer om att fortsätta i julens tecken och titta på Thomas Kinkade's Home for Christmas. Handlar om hur han blev inspirerad av att bli just konstnär.

Då jag och sambon älskar hans tavlor med mysiga stugor och vackra omgivningar så verkar det som en perfekt film för våran del.


Men som vanligt så önskar jag er alla andra också en supermysig fredagskväll så länge! Kram!


Av Madde - 27 november 2009 10:11

Blir så j-a trött på alla dessa personer som tycker att man måste se ut på ett speciellt sätt! Nämligen deras! För annars så är man i deras ögon inte värd ett enda skit. Läste som hastigast om en skådespelerska som tydligen fått en massa bra kritik för sin skådespelarinsats men att hon får höra gliringar och elakheter om sin övervikt ute på nätet. Jag kan inte se annat än svår avundsjuka för varför annars bry sig om någons vikt över huvud taget. För INGEN ska komma och påstå att de som yttrar sig så högt och elakt gör det för att de bryr sig om personens hälsa, vilket de ofta påstår. Det är så jag kan se alla Pinocchio näsor ända hit! Ena stunden så skriker media ut sina bilder på överviktiga kändisar med ökennamn i olika former för att i nästa klaga på de som lider av Anorexi. Mmmm...Hur kan det komma sig? Sedan så kan man ju undra hur det står till i världen när folk kan vara så urbota dumma att de går och köper skiten bara därför att... Saknar man ett eget intressant liv då eller? För ärligt talat! Jag skiter fullständigt i vem som är tjock eller smal. Anser att det är inte min sak att lägga mig i lika lite som jag skulle vilja att någon lade sig i hur jag lever mitt liv. Jag skulle däremot vilja kalla det för fruktansvärt dålig journalistik! Klaga kan alla göra men att skriva bra, värdigt och intressant! Det är en konst!


Så...Då har JAG fått klaga lite. Hoppas att ni stod ut men jag kunde bara inte låta bli, för jag tycker ändå att det borde räcka snart, att intresset för lyteskomik (utan någon som helst humor enligt mig) skulle svalna, men icke.


Jaja... Annars så kommer min dag fortsätta som igår med mysig julmusik och julpynt.

Önskar er andra också en härligt mysig fredag så länge! Kram!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Och klockan är...

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards