mads

Alla inlägg den 26 november 2009

Av Madde - 26 november 2009 23:56

Vill bara som vanligt önska alla en riktigt:

  

Så syns vi i morgon igen!   

Av Madde - 26 november 2009 11:53

Japp! Ser att grannarna har ställt sina adventsljusstakar i fönstrena så då kommer jag också göra detta! Hade ju tänkt vänta tills i morgon och ändå så att säga tjuvstarta men kan de så kan jag! Hehe! Åååhhh...Vad mysigt det kommer att bli. Det är så underbart med ljusstakarna nu när det är så trist ute. Det blir mer glädje då. Förutom alla "sura gubbar fönster"! Vad är nu då det, undrar säkert ni? Jo det är när man har ett enkelfönster med två stycken hängande fönsterlampor som blir som ögon och en ljusstake som då ser ut som en sur mun, tända samtidigt. Då ser det ut som sura ansikten utifrån. Hihi!!

Ska se om jag kan ta någon bild i smyg här framöver hos någon som har en sur gubbe så får ni se. "Fniss"

Av Madde - 26 november 2009 09:14

Jag ska inte vaccinera mig mot svininfluensan då jag är livrädd för allt vad sprutor heter. Ska du eller du kanske redan har gjort det? Vad man kan läsa på aftonbladet.se idag så är det 8 personer som dött av vaccinet och 15 som dött i svininfluensa. Nu vet ju jag att man ska inte tro på allt man läser men då verkar det ju nästan som ett litet ryskt rolettspel. För en annans del så har det ju helt plötsligt blivit ett val mellan pest och kolera! Så nej, det blir ingen spruta här inte. Har jag tur så undgår jag ju att smittas medan om jag vaccinerar mig så om det skulle gå illa så har jag ingen som helst chans. Sambons ena chef hade tagit sprutan här i förra veckan och vad jag vet så är han hemma och är sjuk fortfarande. Som han själv hade sagt: "Så här dålig har jag aldrig varit i hela mitt liv!" Han har feber, diarré och kräkningar mm.  Usch, usch, usch! Det kanske är dumt att inte ta vaccinet men nu har jag i alla fall bestämt mig!


Jaja, vilket ni ska ta sprutan eller inte så önskar jag er alla en trevlig torsdag så länge. Här kommer det fortsättas att julpyntas hela dagen! Kram på er alla!  



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Och klockan är...

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards