mads

Alla inlägg den 18 november 2009

Av Madde - 18 november 2009 22:34

Har precis spenderat en timma framför TV-n. Grey´s Anatomi stod det på tablån idag. Vet inte om det är så mycket mer att ha på dumburken resten av kvällen. Vilket fall som helst så är det ju dags igen då för min vanliga dagliga godnatthälsning till er. Här kommer den då!

  

Så hoppas jag att vi syns här i morgon igen! Skrattande


  



Av Madde - 18 november 2009 15:47

Nu är goda råd dyra,

klockan är snart fyra.

Sambon kommer snart hem,

ungefär kvart över fem.

Och jag som nästan inget gjort,

tänk vad tiden har gått fort.

Mörkt och grått hela dagen,

oj, nu kurrade det i magen.

Ska nog ta och tända lite ljus,

så det blir mysigt i vårat lilla hus.

Vet ju att det uppskattas så,

av ägaren nummer två. ;-)

När lågorna sedan är tända,

ska jag nog slåss med disken en vända.

Det är ju så tråkigt att göra,

men det är bara att tuta och köra.

Så det är lika bra att sätta fart,

då är det ju inom kort diskat och klart.

Men jag önskar er alla en mysig kväll i hemmets lugna vrå,

så syns vi igen om ett par timmar eller så!

 

Kram! Skrattande

Av Madde - 18 november 2009 09:40

Och så anser många människor att vi är det smartaste och bättre "djuret". Skulle inte tro det! Kolla in det här klippet bara så kanske ni förstår vad jag menar!



Nu sitter det garanterat många och tänker: Men så har jag aldrig uppfört mig. Handen på hjärtat nu alla! Har ni ALDRIG trängt er på för att förhoppningsvis komma lite före? Räcker ju att stå i en kö när en affär ska öppnas eller i bilköerna! Så... Då frågar jag: Är vi egentligen inte det dummaste djuret med tanke på att vi har en hjärna som vi kan tänka med och så beter vi oss på det här viset? Jag skäms! Egoismen vi har omkring oss idag är större än den någonsin har varit. Detta gäller ALLA åldrar! Borde vi inte kunna stå och vänta på våran rättmätiga tur i stället? Obestämd

Som vanligt blev det också utav det hela att...Den som gapar efter mycket, förlorar ofta hela stycket! Flört


Då har jag fått skällt lite idag med! Hehe! För övrigt så önskar jag alla VILDDJUR en trevlig onsdag så länge! Kram!Skrattande

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Och klockan är...

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards