mads

Alla inlägg den 23 november 2009

Av Madde - 23 november 2009 23:07

Idag har det inte varit många knop här. Har inte haft något go i mig för fem öre. Till och med bloggat alldeles för dåligt. Inte likt mig. Huvudvärk har jag haft också. Nästan hela dagen. Inte kul alls! Jag hade ju hoppats på att sy om mina julgardiner mm. men förhoppningsvis så blir min morgondag blir betydligt bättre. Usch vad jag tycker illa om att skriva om sådana här tråkiga saker men det har ju inte hänt så mycket annat och något måste jag ju skriva. ;-)

Hemsk jag är mot er nu va? Jag ska i alla fall vara trevlig och önska er en riktigt God Natt! Inte illa va? Hehe! Men vi syns i morgon igen med förhoppningsvis nya krafter och nya tag! Skrattande

  

Av Madde - 23 november 2009 16:50

  

Av Madde - 23 november 2009 09:29

Idag har jag gått upp men inte solen!

Nej, den "lyser" med sin frånvaro! Hihi!


Så vi får väl se vad det blir av den här dagen. Sådant här väder gör en ju inte direkt pigg. Ska börja med frukost som vanligt i alla fall så får vi se vad som händer sedan. Men jag önskar er alla en skön måndag så länge! Kram! Skrattande

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Och klockan är...

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards