mads

Alla inlägg den 25 november 2009

Av Madde - 25 november 2009 22:56

För min vanliga godnatthälsning. Jag hittade den här underbara bilden på blocket när jag kollade på kattannonserna. Jag kunde inte låta bli att skicka ett mail till ägaren och fråga om jag fick kopiera den och lägga ut den här på bloggen. Hon var så gullig och sa att det fick jag mer än gärna.Skrattande

Är inte bilden mysig så säg? Det ser alltid så rogivande ut när djur sover. Inte är jag så söt när jag sussar inte! Hehe!

 

Jag tackar Gabrielle som är ägaren till detta ljuva foto som jag fick kopiera!

Och vi ses som vanligt i morgon igen! Skrattande          

     

Av Madde - 25 november 2009 16:41

Då var köket redo för julen då. Bilder kommer till helgen så jag slipper stöta mig med alla som håller stenhårt på 1:a advent traditionen. Flört Adventsljustakarna väntar jag lite till med innan de får komma upp. Troligtvis så får de fönsterplats på fredag för då får vi ju det mysigt hela helgen. Skrattande Sedan så ska det upp ljusslingor och lite annat smått och gott så jag har att göra men samtidigt så är det kul. Däremot när det ska tas bort är det inte lika roligt. Brukar alltid kännas så tomt och tråkigt men men... Nu får det vara framme några veckor i alla fall.

Julmusiken har varit en underbart ljuvlig inspirationskälla, det skulle säkert inte ha gått lika lätt om det hade varit helt tyst här. Usch! Hemska tanke! Hihi!


Nu kommer "gubben" snart hem och idag ska jag göra köttbullar och stuvade makaroner enligt barnens önskemål. Fast det är klart, vi "vuxna" tycker allt att det är fasligt gott också. Önskar er en trevlig fortsättning på onsdagen så länge. Kram! Skrattande


Jag får väl försöka smitta av mig lite julstämning så här i influensatider! Hihi!


Av Madde - 25 november 2009 09:02

Då det inte blev något julpyssel här igår som planerat så kommer det bli idag istället. Julmusiken kommer strömma ur högtalarna och kanske inte lika vackert ur mig Flört troligtvis hela dagen. Gardinerna ska sys och litet annat pyssel står på agendan. Vill inte avslöja för mycket då jag vet att sambon är här inne och hälsar på ibland och det roligaste jag vet, är att ha små överaskningar för honom när han kommer hem. Åååhhh...Vad nyfiken han blir nu om han läser detta. Hihi! Men frukost får jag ha allra först. Måste ju få bränsle till motorn innan jag kan tuta och köra! Hehe! Men jag önskar er alla en trevlig onsdag så länge! Kram på er!Skrattande

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Och klockan är...

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards