mads

Alla inlägg den 19 november 2009

Av Madde - 19 november 2009 23:01

Då har man precis sett säsongsstarten av Fringe. Avsnittet var väl sådär idag men nu är i alla fall serien i gång igen. Innan den så var det avsnitt av Criminal Minds som idag var lite halvmakabert sådär. Men då jag älskar allt vad spänning och läskigheter heter så var det för mig ett perfekt avslut på denna torsdag. Nu är det snart dags för kudden men jag har inte glömt er!


Så syns vi i morgon igen! Och vet ni vad? Då är det ljuvliga fredag! Kram på er alla!Skrattande

Av Madde - 19 november 2009 15:20

Japp! Då var det äntligen färdigmålat. Så jag höll vad jag hade lovat min farmor att det skulle vara gjort innan jul.Flört Egentligen är det nästan lika bra att hon hänger upp julgardinerna redan nu så är det också klart. Hihi! Ska hjälpa henne att putsa fönstrena i morgon först. Åh, vad jag är glad att jag gjorde det idag för nu är det ur vägen och jag behöver inte tänka på det något mer. Underbart!Skrattande Nu ska jag faktiskt roa mig att spela lite Midas Mahjong för det tycker jag att jag är värd. Ha det så gott så länge!

Av Madde - 19 november 2009 10:39

Ja, idag har jag tänkt att måla inne hos min farmor. Det är runt ytterdörren, runt balkondörren och runt köksfönstret som är kvar. Jag har dragit ut på det in i det längsta tyvärr. Det finns ju roligare ställen att måla på menar jag. Synd att inte snickarna satte dit vita sidor från början så hade jag sluppit detta. Jaja, nu är det ju inte vitt utan brunt så det är bara att bita i det sura äpplet och sätta igång. Får leta upp pensel och roller först så... Ska jag vara ärlig, så har jag ingen som helst lust men jag gör det ändå. Om inte annat så vet jag ju med säkerhet att det då är färdigt innan diverse gardinbyten vid första advent och det kommer ju glädja min farmor.Flört


Vad ni än hittar på denna torsdag så hoppas jag att den blir bra! Kram på er alla så länge!Skrattande


Inte riktigt så här jag ska göra men jag tyckte det var en himla kul  bild! "Fniss"

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Och klockan är...

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards