mads

Direktlänk till inlägg 20 november 2009

Då har jag gjort dagens goda gärning! ;-)

Av Madde - 20 november 2009 11:52

Till skillnad mot de i föregående inlägg så har jag gjort en god gärning idag. Jag har nämligen hjälpt min farmor med att putsa hennes fönster. Ville även hjälpa henne med att hänga upp gardinerna också men de skulle hon stryka först...själv...Flört Som hon uttryckte det: "Lite kan jag allt göra själv! Ja, än så länge är det allt krut i henne och jag hoppas att det kommer vara så i många, många år till. Skrattande Så jag får hålla mig till tåls tills hon har strykt färdigt.


Annars så blir det nog mest städning här hemma idag. Kanske en tur till Liseberg senare i kväll beroende på vädret.


Men jag önskar er alla en underbart härlig fredag så länge! Kram!Flört

 
 
Ingen bild

camilla

20 november 2009 13:13

Hej
Avundas din kreativitet och energi. Ha en bra helg Camilla

 
Ingen bild

Madde

20 november 2009 13:20

Hej Camilla! Jag har allt latmaskdagar i mängder jag med men ibland så går det liksom av bara farten! Hehe!

Önskar dig också en trevlig helg! ;-)

 
Yvonne

Yvonne

20 november 2009 19:32

Va gulligt av dig att du hjälper din farmor! =)
Mina mor- och farföräldrar är döda sedan länge.

Kramis!

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Madde

20 november 2009 19:59

Ja, jag har ätit många pepparkakor! Hihi! Det går ju så mycket lättare för en annan och jag vet ju också hur tacksam hon blir. ;-)

Tråkigt att du inte har dina kvar men i minnet finns de ju alltid!

Önskar dig en fortsatt trevlig fredagskväll!

Kram! ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde - 6 december 2012 11:50

Videoklippet får tala för sig självt. ;-)  

Av Madde - 14 november 2012 17:46

Har precis sett filmen Dolphin Tale. En helt underbar film som handlar om en pojke som hittar en skadad delfinunge på stranden i Florida. Den stackars delfinen hade fastnat i en krabbfälla och skadat stjärtfenan så illa att de var tvugna att amp...

Av Madde - 12 november 2012 09:51

För ett tag sedan kom sambons son hem och frågade oss om vi kände till Lindsey Stirling. Nä, henne hade vi inte hört talas om. Han visade då klipp från Youtube med en söt tjej som är helt fenomenal på att spela violin/fiol. Tänkte dela med mig även t...

Av Madde - 27 augusti 2012 13:02

Det här klippet har jag lånat från Aftonbladet. Kolla gärna med fullskärm vilket ger ett pampigare intryck. ;-) Mareld är så otroligt vackert att titta på. Vi var ute vid Ramsvik i förra veckan och hade hoppats få se detta. Kastade i någ...

Av Madde - 24 augusti 2012 22:14

Två av de sju misstänkta ungdomarna som grovt misshandlade den 61-årige sjukpensionären Carl-Eric Cedvander på Kortedala torg den 18 mars hånar det svenska rättsystemet. En bild på dessa två killar finns nu att se lite överallt ute på nätet med respe...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Och klockan är...

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards