mads

Direktlänk till inlägg 14 november 2009

Då var man hemma igen då!

Av Madde - 14 november 2009 20:58

Det blev en riktigt härlig dag trots det trista vädret. Först blev det en sväng till Returvaruhuset som jag skrev om tidigare. Där blev det några fynd: Ett sött litet troll som håller ett hjärta. Pyttesmå julstrumpor troligtvis för granen men sambon ska ta med dem till sitt jobb. Glitter som var rött i mitten och silvrigt utanför, lite annorlunda sådär. En liten mini karaff i glas, en ljuslykta som jag lyckades paja nästan med en gång, klantig som jag är.Skäms Två stycken böcker och en liten vägghylla. Efter det så blev det allt en tur till våra glada och underbara vänner. Som vanligt hade ju smörgåsmästaren varit i farten så vi blev bjudna på underbart goda smörgåsar med massor av gottigott på. Det var egentligen meningen att det bara skulle bli en snabbvisit men som vanligt så sprang ju tiden iväg och vips hade klockan gått från tre till tjugo minuter i åtta. Tiden går alltid så himla fort i deras sällskap. Kan ju bero på att vi har så kul ihop. Längtar redan till nästa gång. Resten av kvällen kommer vi spendera framför TV-n. CSI Miami bland annat sedan får vi se vad utbudet ger. Önskar er alla en underbar och mysig fortsättning på eran lördagskväll så länge! Kram! Skrattande

 
 
Yvonne

Yvonne

15 november 2009 09:04

Vi har ministrumpor. Dom använder vi som julstrumpor till kissarna! =)

På tal om tv härom dagen.
Jag var hos mamma och fixade i fredags.
Hon var inte hemma, utan hade "beställt" min hjälp.
Jag tillbringade min tid där mellan 14-23.30
Under den tiden kollade jag på tv.
Två program, CSI LA tror jag det ena hette... och Dobidoo.
Dom TITTADE jag på. Resten av tiden zappade jag.
Jag hittade inte någonting intressant att kolla på! Fniss.
Så jag är nog avvänjd! =D

Kramis!

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Madde

15 november 2009 11:27

Hihi! Ja, det är du nog då. ;-) Själv tycker jag om de serier vi brukar följa här hemma. B la, 3 st olika CSI. Fast de var allt bättre förr. Grey´s anatomi, Ugly Betty, The mentalist, Bones, Navy CIS mm.mm Så jag skulle nog få stora abstinensbesvär om jag inte fick se dessa. "Fniss" Men jag kan hålla med dig att det finns mycket skitprogram också.

Önskar dig en trevlig TV-fri söndag! Hehe! Kram! ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde - 6 december 2012 11:50

Videoklippet får tala för sig självt. ;-)  

Av Madde - 14 november 2012 17:46

Har precis sett filmen Dolphin Tale. En helt underbar film som handlar om en pojke som hittar en skadad delfinunge på stranden i Florida. Den stackars delfinen hade fastnat i en krabbfälla och skadat stjärtfenan så illa att de var tvugna att amp...

Av Madde - 12 november 2012 09:51

För ett tag sedan kom sambons son hem och frågade oss om vi kände till Lindsey Stirling. Nä, henne hade vi inte hört talas om. Han visade då klipp från Youtube med en söt tjej som är helt fenomenal på att spela violin/fiol. Tänkte dela med mig även t...

Av Madde - 27 augusti 2012 13:02

Det här klippet har jag lånat från Aftonbladet. Kolla gärna med fullskärm vilket ger ett pampigare intryck. ;-) Mareld är så otroligt vackert att titta på. Vi var ute vid Ramsvik i förra veckan och hade hoppats få se detta. Kastade i någ...

Av Madde - 24 augusti 2012 22:14

Två av de sju misstänkta ungdomarna som grovt misshandlade den 61-årige sjukpensionären Carl-Eric Cedvander på Kortedala torg den 18 mars hånar det svenska rättsystemet. En bild på dessa två killar finns nu att se lite överallt ute på nätet med respe...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Och klockan är...

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards