mads

Alla inlägg den 28 januari 2010

Av Madde - 28 januari 2010 23:05

Idag morse så hade jag stakat ut vad jag skulle gör under dagen. Jag skulle sy, tvätta och ta lite fotografier på på några av mina smycken som inte blivit fotade än.

 Sewing Machine  Laundry  Digital Camera 2  Charm  Bracelet 

Tyvärr så gick det inte alls som jag ville. När jag hade suttit och sytt en stund så fick jag en så förbenande huvudvärk så jag fick tagit mig några värktabletter och sedan var det bara att lägga sig.

  Duh 

Sov till klockan var 17.20 så hela dagen bara försvann. När jag väl hade vaknat så var det ju dags för middag och senare började ju TV-tittandet med Antikrundan följt av CSI MIAMI och Fringe.

 Recliner 

Jag får hoppas att morgondagen blir bättre. I morgon är det ju också underbara fredag. Önskar er alla en riktigt God Natt och en bra och härlig morgondag.

Kram på er!

 ;-) 

 Sleeping 






Av Madde - 28 januari 2010 08:26

God morgon på er! Då det inte hänt något här som är värt att skriva om än, så tänkte jag passa på att önska er alla en riktigt härlig och bra torsdag så länge! Det som står först på listan för mig, är i alla fall en god frukost så att jag får i gång mig. 

 Sipping Tea 

Åtminstone på lågvarv till en början. Hehe! Men som sagt. Ha nu en riktigt bra dag! Kram på er!

 Big Hug 

  






Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Och klockan är...

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards