mads

Alla inlägg den 14 januari 2010

Av Madde - 14 januari 2010 19:57

Ja, idag har jag enligt mig själv varit väldigt duktig. Hehe! Har nämligen hållit igång precis hela dagen. Började idag morse med att fixa och dona i min webshop. Hade ju tänkt att öppna den snart. Det tar bara så lång tid att skriva text till bilderna då jag är väldigt noga med att få med allt då smyckena bara ses på bilderna. Vill ju att mina kunder ska få all upplysning de behöver utan att behöva ställa diverse frågor. Övertydligt? Kanske det men då ska det ju heller inte kunna missuppfattas senare. När jag sedan tröttnade på skrivandet så började jag röja och städa inne i smyckerummet. Fick ju några fina skåp med lådor i julklapp som jag idag lagt smyckedelar i. Skönt att få lite bättre ordning och reda bland grejerna. Så allt som allt så är jag faktiskt riktigt nöjd med mig själv och min dag. Vad har ni andra hittat på för något skojsigt idag då? Vill också passa på att önska er alla en riktigt trevlig fortsatt kväll. Nu ska jag kolla in och se vad några andra haft för sig på sina bloggar. Kram på er! ;-)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Och klockan är...

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards