mads

Alla inlägg den 8 januari 2010

Av Madde - 8 januari 2010 20:15

Här händer det inte speciellt mycket nu för tiden. Vilket också resulterar i en dåligt uppdaterad blogg. Idag har jag kollat på en film som var helt värdelös. I alla fall i mitt tycke och smak. "The Imaginarium of Doctor Parnassus" Ja, jag vet att det var Heath Ledgers sista film men den blir inte bättre för det. Man får nog ha en speciell syn om man ska tycka den här filmen är bra. En väldigt surealistisk syn. Kändes lite mer som en teater än en film. Synd då jag annars gillar fantasyfilmer men till och med jag har en gräns tydligen. Hehe! Annars som sagt så har det inte hänt något större. Kallt som bara den är det här nu. -21 grader var det här för en stund sedan. Brrr! Fast å andra sidan så är det ju bra för mig som gradeligen minskar på rökningen. Kan ju säga att det blir några snabba bloss sedan in i värmen igen.    Sist sambon och jag kollade så hade två paket räckt i hela nio dagar vilket jag tycker är jättebra för att vara mig som innan rökte ett om dagen. Målet är ju noll så småningom men Rom byggdes ju inte på en dag heller. Hehe! Tids nog...tids nog... Resten av kvällen kommer troligtvis spenderas framför TV-n om jag känner mig och sambon rätt. Får se om vi kan hitta något sevärt bara annars så blir det väl en film eller två som vanligt. För övrigt så önskar jag er andra en fortsatt trevlig fredagskväll! Kram på er!   



En sådan här ljuvlig öppen spis hade inte varit dumt nu.


Av Madde - 8 januari 2010 10:54

Nog för att jag tycker att många barn skulle behöva mer disciplin men det här är ändå att ta i! Är man så dålig som förälder så man måste skicka iväg dem på sådant här så ska man banne mig inga barn ha! :-( Jävla idioti och sadism är vad det här är!

(Klippet är hämtat från Aftonbladet.)


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Och klockan är...

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards