mads

Alla inlägg den 16 januari 2010

Av Madde - 16 januari 2010 19:20

Lördagen är den bästa dagen på hela veckan. Varför? Jo, för det första så vaknar vi här hemma utan en gräll väckarklockssignal.

 Alarm Clock 

Vill man sova länge så får man det. 

 Couple In Bed


 Har man inga planer för dagen så kan man ta och göra allt i den takten man vill.

 Love Boat 


På lördagar är det också tillåtet att äta lite extra onödiga saker.

 Potato Chip  Donut  Cake 2  Milk Shake  Soda 3  Soda Cup 2 


 Man kan och om man orkar, se på TV hur länge man vill. Om det finns något sevärt vill säga, för det är ingen som ska upp tidigt dagen efter.

 Super Remote 


Därför älskar jag lördagar! 

 Valentine rain hearts 

Av Madde - 16 januari 2010 14:10

Kokta ägg och nybakade fullkornsfrallor från bageriet. Mmmm... det var underbart gott! ;-) Det är allt lite mer speciellt med frukosten på helgdagarna. Man vill piffa till det lite extra med sådant som man annars inte äter eller hinner fixa till vardags. Omelett blir det ibland också med överbliven kokt potatis som man steker i små bitar med några korv eller baconbitar i. Det blir mysigare också för att i vanliga fall så brukar jag ju sova när sambon åker till jobbet men på helgerna så blir det frukost ihop. Gott gotti gott gott! Annars så har det inte hänt så mycket mer här än. Vi har tagit det väldigt lugnt och haft det så skönt så. Sambon har i och för sig varit iväg med resten av "gubbarna" och satt ihop en som vanligt "vinnande" V75 omgång. Hehe! Jaja...man ska aldrig säga aldrig. Hihi! Under tiden så har jag sysslat lite med min webshop. Kommer väl greja med den lite till här tills jag tröttnar men jag önskar er alla en underbart härlig dag! Kram på er!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Och klockan är...

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards