mads

Alla inlägg den 19 januari 2010

Av Madde - 19 januari 2010 22:25

Var nyligen inne på aftonbladet.se. Där har de en bild på ett par orakade ben. Vad hemskt! Usch! Osmakligt! mm.mm Då undrar jag, vad är det som är så hemskt med ett par orakade ben?

 Black Bats 

Det är väl skönt att det finns folk som vågar visa att de inte slaviskt följer alla stylistråd till härsan och tvärsan. Själv rakar jag benen betydligt mer på sommaren än på vintern.

 Hedgehog 

Tur är väl då att jag har en "gubbe" som gillar mig för den jag är och inte för om jag har rakade ben eller ej. Hihi!

Löjligt att vissa kan hetsa upp sig så totalt på ett par orakade ben.

 Shocked 1 

Jag tycker det är härligt befriande att jag har den valmöjligheten helt själv och det antar jag att alla andra tycker också vilket de rakar benen eller ej! Undrar varför vissa har ett sådant stort behov av att hoppa på andra bara för att de inte följer "deras" regler.

 Club Me 3 

Varför inte bara vara nöjd med sig själv i stället om man nu tycker att man är så j-a perfekt och sedan hålla käften!

 Beauty Pageant 

Det var faktiskt någon som sa att vissa tjejer som är ute på krogen och raggar upp en kille borde åka dit för falsk marknadsföring. Varför? Jo, för när de kommer hem så tar de av sig de högklackade skorna och krymper med flera centimeter. Sedan så tar vissa av dem ut sina färgade linser. Tvättar av sig flera lager av smink ocn när de sedan kryper under täcket så har bysten krympt för den har stannat kvar i BH-n. Hihi!

 Mullet   (Den nakna sanningen kanske?! Hehe!)

Nej, allvarligt talat så de som orkar vara på allerten hela tiden med sitt utseende får givetvis lov att vara det. Själv skulle jag utan problem kunna gå och handla utan smink, inga som helst problem och det är riktigt skönt att vara naturlig emellanåt.

 Cavewoman 

Och med detta enda inlägg för dagen så önskar jag er alla en riktigt Goder Natter!

Kram på er!

 Valentine butterfly kiss 





 






Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Och klockan är...

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards