mads

Alla inlägg den 25 januari 2010

Av Madde - 25 januari 2010 17:15

Näpp! Det bidde ingen vinst på bingot. Får faktiskt säga att det var nog den tråkigaste bingon jag varit med om någon gång. Fort gick det och inte fick man dutta själv. Jag spelade i sex omgångar för mina 60 kronor som jag hade fått (alltså 10 kronor brickan) och jackpotten gick inte ut en enda gång. De vann ca 28 kr på en rad och 78 kr på en full en bricka. En gång så blev vinsten 126. Wow! Tänk vad kul de kan ha för de pengarna. Hehe! Nu har jag i alla fall provat på det men det kommer inte hända någon mer gång. Såvida jag inte får någon mer gåva då men inte för egna pengar i alla fall. Jag får hoppas att de jag skickade till har bättre tur. För det hade ju varit kul om någon vann i alla fall om det nu bara skulle röra sig om ynka 20 lappen. Fast å andra sidan så lär de nog spela upp den med i så fall för det kostar 1 euro om man vill ta ut ett belopp som var mindre än 5 euro, tror jag det var? Det lönar sig ju inget nämnvärt direkt att ta ut pengarna. Hehe!

Av Madde - 25 januari 2010 16:06

Är med i några olika undersökningar via min mail. Man får svara på ett antal frågor om allt möjligt och sedan så får man välja gåvor genom ett poängsystem. På ena stället så håller jag på att spara poängen till en fruktpress som jag har ögonen på. 7000 poäng tror jag det var att man skulle ha för att kunna välja den och jag har bara kommit upp i 2000 någonting så jag får allt svara på ett antal till innan jag kan ta ut min belöning. Hehe! Det finns ju gåvor i mindre valörer också men dessa ligger inte i mitt intresse för tillfället. Idag svarade jag på ytterligare frågor för att ha chansen att vinna 100 trisslotter. Ja, jag vet att chansen är minimal men det är ju ändå en chans av????? Hihi! För besväret för att man svarade på deras frågor så fick man några gåvoalternativ att välja mellan. Jag valde 60 kronor att spela bingo för. Så det ska jag roa mig med om en liten stund här. Brukar annars inte spela mer än lotto men det här var ju gratis så... Jag passade också på att skicka liknande gåvor till några vänner för det fick man också göra. Gratis. Hoppas att det kan ge någon lite extraklirr i kassan. Annars så har jag bara grejat med min webshop. Nu börjar det arta sig men det är allt en del kvar att lägga in där och skriva text till. Det kommer ju att fyllas på vecka efter vecka senare men då är ju grovarbetet gjort så att säga. Nä, om man skulle prova turen på bingo då? Jag önskar er andra en härlig kväll! Kram på er! ;-)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Och klockan är...

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards