mads

Alla inlägg den 29 januari 2010

Av Madde - 29 januari 2010 22:42

Vi har precis sett på filmen Sommaren med Göran. I vanliga fall brukar inte jag vara så förtjust i svenska filmer men den här var jättekul. Vi skrattade gott både jag och sambon.

 Laughing 1 

Kul var det också att se att en av våra (Uddevallas) guldsmedsaffärer (Haeréns) var med i två klipp. Det bästa var när en av damerna som egentligen äger butiken (de är tre stycken damer) aggerade som inkommande kund. Det var lite häftigt. Jag kan verkligen rekommendera den här filmen. För att inte avslöja för mycket så kan jag i alla fall nämna att Göran är ganska otursförföljd! ;-) Nu ska jag gå tillbaka här strax för vi kommer nog se en film till. Vad det blir för någon vet jag inte än men myskvällen kommer pågå ett tag till.

 Couples 

Passar också på att önska er alla en riktigt God Natt! Kram på er!

 Valentine balloons 





Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Och klockan är...

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards