mads

Alla inlägg den 22 januari 2010

Av Madde - 22 januari 2010 22:55

Lyssna på texten så förstår ni vad jag menar! Hihi!

Ett och annat roligt minne poppar upp också kan jag ju erkänna. Det var tider det! Hehe! ;-)

Av Madde - 22 januari 2010 18:32

I dag har jag arbetat med min webshop hela dagen. Nya kategorier har det blivit för att kunderna ska hitta det de söker lättare. Det tar bara längre tid att gå igenom än vad jag trodde. Jag har inte ens kommit halvvägs men å andra sidan så tänkte jag förhoppningsvis öppna shopen den 1 februari så jag har ju ett tag till på mig. ;-) För övrigt så sitter jag just nu och tittar på min käre sambo som lagar middagen samtidigt som jag plitar ner lite text här. Det blir strimlat kebabkött med Uncle Ben´s Sweet & Sour Szechuan färdigsås som späds med lite grädde och det serveras med ris för oss vuxna. Till barnen blir det strimlat kebabkött med lätt crème fraiche "paprika & chili" och det späds också ut med lite grädde och serveras med mos. Det blir som grytor när det är klart så såserna serververas alltså inte brevid. Ha! Nu var det visst klart! Så då får jag runda av här. Vad det ska bli mumsigt för nu är jag faktiskt riktigt hungrig! Jag önskar er alla andra en underbar och mysig kväll! Kram på er!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Och klockan är...

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards