mads

Alla inlägg den 27 januari 2010

Av Madde - 27 januari 2010 23:28

Är det något jag kan bli irriterad på så är det alla dessa kablar. Hade ett helt skatbo av kablar under köksbordet så idag satte jag igång med en idé jag haft ett tag. Nämligen att snickra ihop en kabelgömma. Undrar ni vad det är för kablar så kan jag tala om att det är till våra bärbara datorer (strömkablar, högtalare, bas, hörlurar mm ). Så här såg det i alla fall ut innan jag började.

  


Nu är det då dags för bilder på proffsbygget. Hihi! Framsidan först.

    


Så här ser den ut på baksidan. För att få in så mycket kablar som möjligt valde jag att göra en öppning.

  


Då jag inte ville ha den i det här tråkiga utseendet så klädde jag om den med kontaktpapper. Sidorna fick tyg då det så att säga bäddar över dem på ett bra sätt. (Hej och välkommen till Maddes hemmasvenska meningar!) Hehe! Jaja, ibland får man ju försöka förklara på ett så bra sätt som möjligt och då blir det lite annorlunda meningar emellanåt. Vilket fall som helst så blev det så här.

  


En klar förbättring enligt mig själv. Tyvärr kommer ju vissa kablar alltid att vara framme men ju mindre som syns desto gladare blir jag. Håller också på att sätta upp en ny hylla som jag sedan ska hänga tyg under för att dölja lite till. Tyvärr så var vinkeljärnen för klena så hyllan lutade ut från väggen så sambon skulle fixa robustare sådana i morgon. Detta är väl stort sätt det jag har åstadkommit idag. Kände att jag behövde göra lite annat än att bara sitta vid datorn. Nu däremot så börjar jag bli en aning trött så jag ska nog snart gå in och lägga huvudet på kudden. Så jag önskar er alla en riktigt God Natt! Kram på er!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Och klockan är...

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards