mads

Alla inlägg den 4 januari 2010

Av Madde - 4 januari 2010 22:32

Jo! Den andra köparen tyckte att stolarna var en aning för små och sedan så ringde den första igen. Så där kan man väl säga att de hade en j-a tur. Synd ändå att inte den andra tog dem för det hade varit så gott att säga att de var sålda men men. Ursäkten han hade sedan då! De hade fått främmat. Ock? Kan man inte ringa och säga det då? Jaja, skit samma! Nu är de sålda i alla fall. För övrigt så har det inte hänt så mycket mer här. Hoppas att eran dag har varit bra och så passar jag på att önska er alla en riktigt God Natt!

f29849b9.gif Good Night image by angelgranny58


Javisst ja! Om ni klickar på det halva glitterhjärtat nere till höger så kommer ni till en häftig sida där man kan lägga in glitter effekter på sin egna verk eller foton mm. Det var det jag hade gjorde med mitt. Jättekäckt faktiskt.

Kram på er!

Av Madde - 4 januari 2010 14:58

Jag har försökt att få tag i de andra både via hem och mobiltelefon men det är ingen som svarar. Så nu har jag bestämt mig och ringt den andre i ordningen och sagt att han får komma och titta på stolarna. Hade även pratat med honom tidigare och sagt att jag ger de andra en timma till och nu så har det ju gått över tre timmar sedan de ringde så nu är det kört för dem. Fick ju fråga vad han hade för bil också då jag inte tänker öppna om de andra skulle mot förmodan dyka upp i alla fall. Själv har jag inget dåligt samvete för fem öre om de skull komma för de hade mitt telnummer och kunde ringa precis när som helst. Det tråkiga är bara att de föräldrarna ska uppfostra sina barn. Mmmm...? Det blir nog bra... Så undrar man varför det är som det är med det svenska folkvettet numera. Konstigt? Nej inte alls!

Av Madde - 4 januari 2010 13:42

Vi har två stycken barnstolar ute på annons och två har hört av sig. Det ena paret ringde och sa att de kommer om ca 1 timma. NU har det snart gått TVÅ! Det här är det värsta jag vet! Det är nonchalant att inte höra av sig om man blir försenad eller har ångrat sig. Jag sa till den andra som var intresserad att jag skulle höra av mig så fort de hade varit här vilket de blev sålda eller ej. Sa också att de snart borde vara här då det hade gått ca 50 minuter när jag pratade med honom. Fy faan helt enkelt. Egentligen känner jag för att ringa den andra och säga att jag säljer dem till honom och skiter i att öppna om de andra kommer. Tyvärr har ju jag då något som tydligen de andra saknar! Hyffs! Men dröjer det för jävla lång tid till så kommer jag att göra så. Hur illa det än är. Rätt eller fel? Vad tycker ni?

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Och klockan är...

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards