mads

Alla inlägg den 3 januari 2010

Av Madde - 3 januari 2010 19:36

Fåglar är bara för härliga!

Av Madde - 3 januari 2010 18:25

Alla har garanterat inte samma humor som jag men jag tycker de här klippen är jätteroliga! Den i mitten är en aning lång men himla kul att se i början.



Av Madde - 3 januari 2010 17:04

Har inte åstadkommit ett enda dugg idag. Till och med middagen var klar då vi åt resterna från gårdagens Indonesiska gryta. Den var till och med godare idag då den hade fått stå och dra till sig lite. Okej då. Diskat lite har jag faktiskt gjort. Wow vilket dagsverke! Bäst jag aktar mig så jag inte sliter ut mig! Hehe! Jaja, nu börjar ju sambon jobba igen i morgon så då går det ju tillbaka i samma gamla banor igen. Vad tomt det kommer bli nu när jag har vant mig vid att ha honom hemma. Han är ju ledig på onsdag igen så... ;-)

För att då till slut sammanfatta dagen så kan man väl säga att jag tagit det piano!

 Valentine piano 


Vad rolig jag var nu!

 Laughing 1 


Önskar er andra en underbar fortsatt kväll! Kram på er!



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Och klockan är...

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards