mads

Alla inlägg den 7 januari 2010

Av Madde - 7 januari 2010 15:32

Idag har det blivit film. Såg Avatar nyss. En underbar film. De fantastiska effekterna gör sitt men budskapet gör så mycket mer. Att många utav oss människor gör vad som helst utav girighet och kan förstöra vad som helst utan att tveka. Som tur är finns det ju alltid en del som står för det goda och förstår vad som är rena idiotin och vilken katastrof det kan bli om de får fortsätta. Att man kan leva med naturen utan att för den saks skull rasera den. Jag vill inte skriva för mycket då den helt klart måste ses och upplevas själv. En magnifik film! Har du inte sett den så gör det. Jag älskade den!

;-) Ska se vad jag kan hitta för film härnäst. Ha det så gott så länge!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Och klockan är...

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards