mads

Alla inlägg den 9 januari 2010

Av Madde - 9 januari 2010 23:17

Den här har vi lyssnat på i kväll och haft väldigt kul åt. Både vi vuxna och barnen.

Mycket nöje! ;-)


Av Madde - 9 januari 2010 19:05

Tänkte det här kunde vara roligare än ett vanligt grattiskort.


Av Madde - 9 januari 2010 14:41


Idag fyller sambons dotter tolv så då har hon beställt tacos till middag och vaniljvåfflor till kvällen. Det var faktiskt riktigt bra beställt tycker jag. Tacos och våfflor är ju fasligt gott och ingen av barnen är speciellt förtjusta i tårtor så det behövs ju inte läggas ner så stor tid i köket om man säger så.


Det blir bara en liten present idag då hon redan fått pengar som hon använde här för några dagar sedan då hon följde med sin mormor och hennes "gubbe" till Ullared. Vi tyckte det var bättre att hon fick pengarna då för de räcker ju lite längre där om man säger så. Hon var så nöjd och belåten och det var ju huvudsaken plus att då fick hon ju köpa det hon själv ville ha.


Nä, om man skulle ta och börja med middagen då kanske men ni får ha det så bra så länge!

Av Madde - 9 januari 2010 11:00

Vaknade här för en liten stund sedan. Väldans vad jag har sovit länge idag då. Jaja, är man trötter så är man. Det är ju faktiskt väldigt skönt att få sova tills man vaknar helt själv. Ingen klocka som ringer eller andra störande ljud. Underbart! ;-) För övrigt så är det just nu soligt och vackert ute men kallt. -16 står mätaren på. Då jag inte är så förtjust i den här kylan så blir det lätt att jag håller mig inne i värmen. Några aktiviteter utomhus blir det alltså inte tal om. Däremot så har jag inga planer för dagen inomhus heller än så jag får helt enkelt ta dagen som den kommer. ;-)

Önskar er alla andra en härlig och underbar lördag så länge! Varm kram på er!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Och klockan är...

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards