mads

Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Madde - 20 januari 2010 10:04

Veckorna bara springer iväg. Tur är väl det för då är det snart helg igen. Samtidigt så önskade man att man hann med så mycket mer på dagarna. Man skulle vara lite av en superwoman emellanåt.   

 Superhero 

Tänk om man kunde städa, diska mm. i blixtens fart då skulle det snabbt vara avklarat och man kunde senare roa sig åt roligare saker.

 Cooking Dinner  Washing Dishes  Cleaning The Toilet  Vacuuming  Dusting  Cleaning Windows  Making The Bed  Mopping 

Själv har jag precis nyligen satt igång en maskin tvätt men det kommer allt bli några till innan dagens slut. Gränsen går när torkrummet är fullt för då får jag vänta med resten tills det första har torkat. Hade man haft superkrafter så hade man kunnat blåsa den torr på nolltid och genast tvättat mer. Hihi! Jaja, jag har egentligen ingen brådska men det hade varit så skönt att för en gångs skull kunna säga: "Japp! Då var det klart för den här veckan. Nu kan jag göra precis vad jag vill utan några måsten hängande över mig!" Å andra sidan kan jag ju strunta i vissa saker men då finns de ju där. Svävande över huvudet hela tiden.

Angel 2  

Så utan superkrafter så är det allt bäst att ta det pö om pö så högarna/dammråttorna/disken inte bara växer och växer. Hehe! Ska väll tillägga att det är faktiskt min underbara sambo brukar diska mest av oss här hemma. Han är bara så underbar!

  I Love You 

Vilket fall så önskar jag er alla andra en härligt underbar dag vilket ni grejar eller ej! Kram på er! ;-)

 Kisses 






Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Och klockan är...

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards