mads

Alla inlägg den 13 januari 2010

Av Madde - 13 januari 2010 18:20

Idag har jag roat mig med att städa ut julen. Det tog längre tid än vad jag trodde. Har försökt ersätta vissa saker med annat för att det inte ska bli så tomt. Ljuslyktor bland annat som inte är "juliga". Tycker nog att jag lyckats ganska bra för det känns inte så tomt och tråkigt som det annars brukar göra när man tar bort julsakerna. Lite skönt är det faktiskt också måste jag erkänna. Det är ju ett tecken på att vi går mot ljusare tider även fast det kanske inte känns så just nu med all snö och kyla. Kyla och kyla...Vi har faktiskt bara haft -5 grader här idag så jag kan ju inte klaga precis. ;-) Nu återstår det att ta bort det sista. Har lite julpynt kvar att ta bort och sedan så får min käre sambo ta upp det på vinden. Himla skönt att slippa gå upp där själv. Ska se om jag orkar sy ett par nya gardiner till köket också när ändå julgardinerna ska ner. Vilket fall som helst så önskar jag er alla en trevlig kväll. Kram på er! ;-)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Och klockan är...

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards