mads

Direktlänk till inlägg 31 januari 2010

Hur ser bilden ut egentligen...? Har jag rätt eller har jag fel?

Av Madde - 31 januari 2010 14:34

Jag satt här och bloggade i godan ro och fick helt plötsligt syn på den här bilden i reklamenfältet här brevid. Jag kom på mig själv med att jag tyckte synd om henne (modellen). Varför undrar ni? Jo... För det första så ser det ut som om fotografen har bett henne att böja huvudet en aning för annars så får hon inte plats i fotografiet (vilket hon inte fått ändå då toppen av huvudet saknas). Hehe! Att hon helt enkelt är för lång och att fotografens studio är för liten så han/hon kunde inte backa mer för att få med hela modellen. Uttrycket i ansiktet gör att det ser ännu obekvämare ut för jag kan ju inte påstå att hon ser glad och lycklig ut precis.  Sedan så ser hon kissenödig ut där hon står med ena benat lite lätt korsat över det andra. Det sista jag har att tillägga är att det ser också ut som hon tycker klänningen är för kort och försöker dra ner den lite diskret med den ena handen. Vad tycker ni! Har jag rätt eller har jag fel? Tycker ni att bilden är bra?




 
 
Gammelsmurfen

Gammelsmurfen

31 januari 2010 14:48

Haha! Klockren analys tycker jag!!

http://gammelsmurfen.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Madde

31 januari 2010 14:51

Vad skönt att det var någon mer som tyckte som jag. ;-)

 
Artemis

Artemis

31 januari 2010 18:45

hehe, hade du inte sagt något hade jag antagligen inte märkt något heller ;-) Men visst ser det konstigt ut, när du säger det :-)
Hoppas du har haft en skön helg och att du får en trevlig vecka :) Kram!

http://artemisliv.wordpress.com

 
Ingen bild

Madde

31 januari 2010 19:32

Ja, det ser jätteknepigt ut. Tycker inte det ser bekvämt ut alls! Hehe!

Helgen har varit underbar om än lite i slöaste laget. ;-)
Önskar även dig en trevlig vecka!

Kram! ;-)

 
Yvonne

Yvonne

1 februari 2010 09:36

Hahaha! Ja, du har faktiskt rätt! Jag ser aldrig reklamen, men jag tycker att det du beskrev var superträffande! =D

Ha en riktigt fin dag vännen!
Kramar!

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
gubbfan

gubbfan

1 februari 2010 10:02

Jag tycker verkligen synd om flickstackarn.
Hoppas att hon fick bra betalt för jobbet.
Obekväm ställning och något rysligt att ha på sig.
Undrar om det sitter en säkerhetsnål som gått upp bak på ena sidan. Tjejen tycks ju ha ont och den sk klänningen är dragen åt ena sidan på ett konstigt sätt.
Annars är väl längden på klänningen sådan som sk fjortisar skulle kunna tänka sig att ha. Även med minus 10 grader och ca 50 cm snö.
Men nog är väl fotomodellen 20+?
Tur att vi karlar har insett att vi inte behöver spöka ut oss så där. Inget hjälper ju på en sort som ser ut som fågelskrämmor.

http://Gubbfan.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Madde

1 februari 2010 16:08

Yvonne: Jag brukar inte heller lägga märke till reklamen något nämnvärt men den här bilden var bara så fel. Hehe!

Ha en underbar dag!

Kram! ;-)

 
Ingen bild

Madde

1 februari 2010 16:14

Gubbfan: Hahaha! Skulle fågelskrämman vara du då eller? Du vet väl det att skönheten sitter i betraktarens ögon. ;-)

För övrigt så ser hon faktiskt inte bekväm ut och din analys var inte dum den heller. Hur gammal hon är har jag ingen aning om men jag tror allt att hon är närmare 20 än 14 i alla fall.

Önskar dig en härlig dag! ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde - 6 december 2012 11:50

Videoklippet får tala för sig självt. ;-)  

Av Madde - 14 november 2012 17:46

Har precis sett filmen Dolphin Tale. En helt underbar film som handlar om en pojke som hittar en skadad delfinunge på stranden i Florida. Den stackars delfinen hade fastnat i en krabbfälla och skadat stjärtfenan så illa att de var tvugna att amp...

Av Madde - 12 november 2012 09:51

För ett tag sedan kom sambons son hem och frågade oss om vi kände till Lindsey Stirling. Nä, henne hade vi inte hört talas om. Han visade då klipp från Youtube med en söt tjej som är helt fenomenal på att spela violin/fiol. Tänkte dela med mig även t...

Av Madde - 27 augusti 2012 13:02

Det här klippet har jag lånat från Aftonbladet. Kolla gärna med fullskärm vilket ger ett pampigare intryck. ;-) Mareld är så otroligt vackert att titta på. Vi var ute vid Ramsvik i förra veckan och hade hoppats få se detta. Kastade i någ...

Av Madde - 24 augusti 2012 22:14

Två av de sju misstänkta ungdomarna som grovt misshandlade den 61-årige sjukpensionären Carl-Eric Cedvander på Kortedala torg den 18 mars hånar det svenska rättsystemet. En bild på dessa två killar finns nu att se lite överallt ute på nätet med respe...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Och klockan är...

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards