mads

Alla inlägg den 26 oktober 2009

Av Madde - 26 oktober 2009 22:05

Tyvärr tycker jag inte att de är lika bra som de var i början men jag hoppas varje gång att de ska bli bättre. Då jag också har vant mig med att se dem så kommer jag nog fortsätta att kolla. Man kan ju missa något annars. Flört

Däremot så tycker jag Roast som går just nu är så fruktansvärt dåligt. Blev faktiskt besviken på detta program redan från början. Hade förväntat mig så mycket mer, så mycket roligare. Hur dessa stå uppare ska klara sig på sitt yrke i framtiden är för mig en gåta. Så dåliga skämt, så mycket könsord. Tror de på fullaste allvar att folk tycker det är roligare än ett hederligt skämt? Ja, vissa gör det ju. De som sitter i bupliken skrattar ju i alla fall. Varför vet jag inte riktigt, men de har väl en annan humor än vad jag har antar jag. Fast det är klart, det har ju buats också! Jaja, som vi alla vet så är ju smaken som baken, delad! Nä, tacka vet jag Babben Larsson och Jan Bylund, de kunde sin sak. Skämt som folk kan relatera till ger ju så otroligt mycket mer. Att dra dåliga skämt om vissa personers utseenden som sedan inte stämmer är inte enligt mig ett dugg roligt. Nej, så det programmet missar jag mer än gärna. Till och med programmet "Har du hört den förut" var mer underhållande, då kunde jag till och med få skratta lite. Det är ju då en himla tur att jag som egen person har valet att byta kanal eller som nu, gå ut till datorn och blogga lite.Skrattande


Jag är dock fortfarande trött så det blir nog läggdags tidigare än vanligt i dag. Ögonen glappade faktiskt redan under CSI så det är väl bäst att jag önskar er alla en riktigt God Natt innan jag somnar. Men vi syns i morgon igen!  Hoppas jag! Flört


Av Madde - 26 oktober 2009 19:26

Usch vad jag är mätt! Jag skulle inte ha ätit "lite till"! I bland är det ju så gott så man kan bara inte låta bli. Jag var ju egentligen nöjd innan det onödiga tillägget men är man dum så är man. Jaja, nu får jag stå mitt kast! Proppmätt och näst intill orkeslös. Tänk att jag aldrig lär mig! Lagom är ju ALLTID bäst! Nä, jag får nog göra som sambon. Gå och lägga mig raklång i sängen en stund. Tungan ute  Men jag kommer tillbaka lite senare. Tror jag...ObestämdFlört

Av Madde - 26 oktober 2009 13:36

Då har man varit duktig i dag med. Krattat mängder av löv. Vi har nämligen två jättestora ekar precis utanför vårt hus och de har nämligen börjat släppa sina löv. Resultatet utav det är ju att det blir mängder och kratta och inte ser det bra ut heller. Så jag gjorde en kraftansträngning idag men tyvärr så kommer det inte vara sista gången för i år. Mer än hälften av löven hänger nämligen fortfarande kvar. Rynkar på näsan Först hade jag tänkt och vänta tills alla löven hade rasat men insåg att det skulle bli väldigt jobbigt att kratta allt på samma gång. Så det var bara att bita i det sura äpplet och sätta i gång. Just nu ser det för tillfället väldigt rent och städat ut. Frågan är bara hur länge? Jaja, det ska väl "kännas" att man lever emellanåt också! Hehe!!


Vet ju också att man samtidigt gör en god gärning för de här små sötnosarna också. De gillar ju att lägga sig under lövhögar om vintern. Jag kan lova, att under den högen som jag bara fick ihop i dag kommer de ha det väldigt varmt och skönt! Och mer kommer det bli! Hihi!!



Ska nog fixa till något lätt att äta till mig och F som är hemma i dag då skolorna har lov denna veckan då jag i alla fall börjar bli hungrig. A är hos en kompis men kommer troligen hem senare i dag. Resten av veckan kommer F spendera från och med i morgon kväll hos sin mormor och hennes "gubbe". Hon kommer hem på fredag kväll igen, så då blir det bara A kvar som man ska försöka hitta på något åt. Förhoppningsvis så löser han detta själv men jag vet också hur rastlös han kan bli, så jag får väl vara beredd på att ge olika förslag som troligtvis kommer att ratas ändå. ;-) Nä, något att äta var det ju men ha det så gott så länge.Skrattande

Av Madde - 26 oktober 2009 10:58

Har roat mig med att leta efter peruker som jag vet att jag har här hemma någonstans. Jag har snart letat igenom hela huset utan resultat. Nu är det bara garaget och vinden kvar och det fasar jag för. Där står så mycket annat bröte så det lär ju inte underlätta letandet precis. Skulle så gärna vilja hitta dem i fall F och hennes kompis som kommer på lördag får lust att gå ut på så kallat Bus eller Godis. Jaja, jag har inte gett upp än!Flört

Bara tagit en paus och känner väl att jag borde passa på att gå ut lite i trädgården nu när det är hyffsat väder. Ja, det blir nog trädgården en stund och så får jag fortsätta letandet senare. Hoppas att ni får en trevlig måndag så länge!Skrattande

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Och klockan är...

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards