mads

Alla inlägg den 20 oktober 2009

Av Madde - 20 oktober 2009 20:35

Jag tog mig i kragen och gjorde lite smycken. Så nu känner jag mig inte lika onyttig. :-) Några änglar och en älva blev det också, dock inte målad då. Hihi!!

              

Annars så ligger jag och sambon och ser på TV (just nu NCIS) så jag passade på att skriva detta i en av pauserna.

Men det börjar snart igen så jag vill passa på att önska er alla en riktigt God Natt!Skrattande

Av Madde - 20 oktober 2009 16:05

Ja, skäms på mig! Har inte gjort en enda vettig sak på hela dagen. Fastnade på Spotify. Vad har jag då gjort där så länge undrar säkert ni nu då. Jo, en till musiklista men den här gången är det julmusik. Vet att det är i allra, allra tidigaste laget men det bara blev så av någon konstig anledning. Obestämd Så ni som har Spotify kan ju gå in via länken nedan och lyssna om ni känner för det. I dag har allt varit precis tvärtom mot gårdagens go. Kallt och regnigt istället för ljummet och sol. Massa go i kroppen i går och i dag inget alls. Jaja, jag får bättra mig helt enkelt. Har också kollat efter bilder med älvor på. Hade tänkt måla en älva då jag bara älskar dessa väsen men så ville jag kolla in lite olika vingtyper först. Hittade faktiskt en hel del så jag får väl kolla genom alla bilderna jag har sparat senare så jag kan få några uppslag. Nej, det här håller inte! Jag får nog gå in i min smyckeverkstad och åstadkomma något i dag i alla fall. Men här länken till julmusiken. Ho Ho Ho!! Skrattande

http://open.spotify.com/user/mrsmadde/playlist/2sClODj1tbfOcTAVyZ9uie


Av Madde - 20 oktober 2009 10:12

I dag regnar det och är allmänt rått ute. Så här blir det inget trädgårdsarbete inte. Tänk egentligen att vädret kan skifta så kopiöst mycket och med så stora skillnader från bara ena dagen till den andra. Jaja, det är bara att bita i det sura äpplet och hitta på något inomhus pyssel i stället. Har några idéer om vad jag kan hitta på men som vanligt har jag lite svårt för att bestämma mig. Måla en tavla, sy något eller pärla? Jag kan ju börja med att starta en maskin med tvätt först, den sköter sig ju själv så att säga. Ska kolla vad jag har för tyger hemma också. Ja, vi får se vad det blir av den här dagen men sysslolös det är jag i alla fall inte. Men som vanligt önskar jag er en riktigt trevlig tisdag så länge! Skrattande

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Och klockan är...

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards