mads

Alla inlägg den 22 oktober 2009

Av Madde - 22 oktober 2009 23:41

Natten har nu smygit sig hit,

liten bit för bit.

Några stjärnor går dock ej att på himlen finna,

för nattdimman har nu lagt över sin gråa hinna.

Själv jag nu till sängs ska gå,

så att jag min skönhetssömn kan få.

Myskaminen i sovrummet har hela kvällen gått,

så nu vi det varmt och gott har fått.

Innan jag mina ögon kommer att sluta,

kommer jag att ligga en stund och bara njuta.

Sedan kommer John Blund och strör ut sin sand,

och tar mig långt bort till drömmarnas land.

Där kommer jag att vara med om både det ena och andra,

ja, kanske till och med vara i en sagoskog och vandra.

Det är det som är så härligt med drömmarnas värld,

den kan ta en med till både läskigheter men även till lyx och flärd.

Så nu önskar jag er alla en riktigt God Natt,

och hoppas att även ni kanske hittar en drömlik sagoskatt...Flört


 

Av Madde - 22 oktober 2009 20:28

Den här var sensationell när den kom och den var låååååång! Men sjutton vad bra den var och är fortfarande!

Vad är det då jag syftar på? Jo den här!


Visst håller den fortfarande! Skrattande

Av Madde - 22 oktober 2009 18:07

Japp! Julmusik har strömmat ut ur högtalarna hela eftermiddagen. För att få den rätta stämningen så att säga! Hihi!! Vem som ska få den är fortfarande hemligt och så även vad det blev. Det är nog det jag tycker är roligast med julen, att få ge saker. Tycker faktiskt det är roligare än att få. Det är så kul att få överraska och glädja andra. Givetvis så är det även kul att få julklappar. Tror inte någon blir för gammal för att få det. Mysigt och spännande! Nu är det ju ett bra tag kvar men julen kommer fortare än vad man tror. Om jag inte räknat helt fel så är det bara 63 dagar kvar till den 24 december?! Tror det i alla fall.Obestämd Är det någon som vet säkert så får ni gärna meddela mig detta.


Resten av kvällen kommer att bli lugn och skön. TV-tittande bland annat. I dag är det ju också en favoritserie, nämligen Criminal minds. Undrar vad det blir för mord i kväll? Makabert, jag vet men det är också väldigt intressant och se hur de jobbar för att lösa de olika fallen.


Nä, nu ska jag faktiskt spela lite Midas Mahjong på King men jag önskar er alla en fortsatt trevlig torsdagskväll så länge. Bye bye!!Flört

Detta spel är jättekul! Än så länge har jag bara klarat upp till nivå 4 med några få sekunder kvar men övning ger färdighet. Förhoppningar om att klara nivå 4 är väldigt få dock! Hehe!



Av Madde - 22 oktober 2009 14:24

Nej hon är också en otroligt duktig sångerska så efter Scooter passar det kanske bra med en lite betydligt lugnare låt av äldre modell. Länken kommer här då det inte gick att kopiera videon hit.


http://www.youtube.com/watch?v=LdusgXW_Wi4


Ni måste ju också hålla med om att hon ser fortfarande lika bra ut! Hon har inte förändrats speciellt mycket!

Av Madde - 22 oktober 2009 12:36

Fy, vilken skallebank jag hade i dag när jag vaknade. Kan jämföra den med en riktig ordentlig baksmälla. Om det hade varit det ändå för då hade man kanske haft lite extra roligt i går men icke! Nej, det här med huvudvärk är inget vidare. Man blir så utslagen och i dag till råga på allt, till och med så jag mådde illa. Fy, fy och usch, usch! Skrikandes

Så jag gick och la mig igen och vaknade för ungefär tre kvart sedan. Sovit bort hela förmiddagen...:-( Fast å andra sidan så innebär ju detta att dagen kan bara bli bättre! Glad Har precis ätit frukost. Det blev två köttbullemackor och varm choklad och det var riktigt gott, så nu börjar jag känna mig som en människa igen! Skrattande Vad det blir av resten av dagen vet jag inte än och tyvärr så har ju redan hälften av dagen redan gått men något mindre projekt kanske...

Vilket fall som helst så önskar jag er en trevlig torsdag och hoppas att den är er smärtfri! Flört

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Och klockan är...

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards