mads

Alla inlägg den 18 oktober 2009

Av Madde - 18 oktober 2009 17:26

Japp! I dag har jag satt in myskaminen i sovrummet! Vad myyyysigt det ska bli senare. Den fick platsen brevid TV-n då jag vill att den ska synas. Hade jag ställt den på golvet hade det inte blivit lika bra. För övrigt så har det bara blivit tråkigare sysselsättningar som dammsugning och tvättning av golv. Åååååå vad roooooligt det var! Kanske inte men det är väldigt skönt när det är gjort. Just nu står sambon vid spisen. I dag blir det stekta kycklingfiléer och pasta med antingen curry eller Café De Paris sås. Det ska bli riktigt riktigt gott! Är faktiskt ganska hungrig nu men det är ju inte så långt kvar tills man kan stilla den. Resten av kvällen kommer troligen gå i lathetens tecken, framför TV-n. Antingen någon film eller om det finns något sevärt på dumburken. Det märker vi. Lutar väl mest åt första alternativet. Blir nog bäst så. Flört Men jag önskar er alla en fortsatt trevlig söndagskväll!


Ja just det! Här har ni det mysiga hörnet! :-) Vad varmt och skönt det kommer att bli...ZZzzzzzz....Va...? Är filmen redan slut?! Hur slutade den då?! "Fniss"

  

Av Madde - 18 oktober 2009 11:11

Båda jag och sambon tyckte det var riktigt gott med omelett till frukost i dag. Då A inte är så förtjust i det så fick han två stekta ägg som han lade på sina mackor i stället. Nu är vi alla mätta och belåtna. :-) Vad står på agendan i dag då? Sambon ska ta med sig A ut och handla ett el element till min farmor så jag får ju en stund helt för mig själv här hemma. Det blir nog lite av en pysselsöndag tror jag. Tänkte sätta in våran elektriska myskamin på en lämplig plats i sovrummet bland annat. Det är fördelen med att vara en stund för sig själv man kan greja och dona utan att behöva ta hänsyn till några andra. Hög musik och så är det bara att sätta i gång och försöka hålla takten. Hehe!! Vad det blir för projekt efter det har jag inte kommit fram till än men det finns alltid något att göra. Det är ju inte direkt så att man blir sysslolös precis. Vad ni andra än tar er för denna söndag så önskar jag att den blir trevlig i alla fall.Skrattande

Av Madde - 18 oktober 2009 09:57

Solen skiner men faan va kallt det är ute i dag! Brrrrr!!!!! Hungrig är jag också så det blir inte så mycket skrivet nu utan jag får skriva mer senare när jag ätit en god frukost! Undrar om jag ska göra en god omelett till mig och sambon tro? Jag får kolla om vi har några ägg hemma först. Ha det gott så länge för nu börjar magen kurra ordentligt! Skrattande

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Och klockan är...

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards