mads

Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av Madde - 7 oktober 2009 18:31

Japp, julkänslor på hög nivå! Vilket syns på mina smycken som jag gjorde i dag. Rött och silver, vitt och rött och givetvis änglar. Undrar hur länge den här julkänslan kommer vara kvar? Det är ju Halloween här närmast så då får jag väl pynta med lite pumpor och annat. Jag har faktiskt aldrig skurit ut ett ansikte ur en pumpa så jag tänkte faktiskt försöka ge mig på det i år. Det kan ju inte bli annat än katastrof. Hehe!! Försöker man aldrig så vet man ju inte heller om det går eller ej. Flört Kan också vara ett käckt sätt att spendera lite extra pysseltid med sambons barn. För jag tror nog att de skulle tycka att det var kul båda två att få skära ut oranga monster som sedan ställs ute i trädgården med ljus i. Det märker jag annars blir det mycket karvande för min del, fast det är klart, övning ger ju färdighet! Hihi!! Annars så har det varit en rätt lugn och behaglig dag i dag. I kväll är det ju Greys anatomi så då är ju den räddad. Det är också något som är helt underbart. Jag och min sambo har i stort sett samma intresse vad det gäller serier och filmer så vi behöver aldrig slåss om kanalerna. Det enda som skiljer oss åt är att han är mycket för sci-fi och jag för kostymfilmer. Lite måste vi ju faktiskt få ha för oss själva! :-) Jaja, här är bilderna på dagens kreativitet och med det så önskar jag er alla en underbar fortsatt trevlig onsdagskväll!Skrattande

    

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Och klockan är...

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards