mads

Alla inlägg den 28 oktober 2009

Av Madde - 28 oktober 2009 23:40

  

Av Madde - 28 oktober 2009 20:25

Japp! Det blev en heldag i smyckeverkstaden. Dagens smycken är de på Bloppisannonserna ett steg längre ner. Det har varit en riktigt lugn och skön dag i dag. Radioseven har gått i ett. Det är så gott att lyssna på musik samtidigt som man grejar. Jag passade också på att leka med bilderna lite. Försökte göra juliga ramar, som jag tycker själv blev helt ok. Annars så har vi också hunnit äta. Det blev hamburgare med bröd idag efter A-s önskemål. Resten av kvällen kommer troligtvis att spenderas framför TV-n. Grey´s anatomi är ju bland annat. Så jag önskar er alla en fortsatt trevlig kväll så länge!Flört

Bloppis-annons
Av Madde - 28 oktober 2009 20:17

Armband med 1 cm mattsvarta glaspärlor och 3 st 1,7 cm mellandelar med djupt röda slipade glasstenar. Elastiskt och nickelfritt. ca. 17 cm i omkrets med lite dragmöjligheter. ;-)


Pris: 139 kr + 22 kr i fraktavgifter. (vadderat kuvert + porto)


Detta är SÅLT!


Mvh Madde Skrattande


   

OBS! Den här annonsen är inte längre aktuell!
Smycken, Säljes - Uddevalla (Västra Götalands län)
Pris:    139:-
Bloppis-annons
Av Madde - 28 oktober 2009 20:05

Halsband med mattsvarta 1cm glaspärlor. Små röda och vita glaspärlor mellan. Längden är 46 cm. Sterlingsilver i övriga detaljer.


Priset är 179 kr + 22 kr i fraktavgifter. (vadderat kuvert + porto)


Vid intresse, maila för ytterligare uppgifter.


Mvh Madde Skrattande


  

Smycken, Säljes - Uddevalla (Västra Götalands län)
Pris:    179:-
Bloppis-annons
Av Madde - 28 oktober 2009 19:57

Ett underbart änglahalsband. Läckert röda små glaspärlor som omfamnar hjärtat. Hjärtat och vingarna är i tibetsilver (nickelfritt). Glorian är guldplätterad tvinnad metallring. Övriga detaljer är sterlingsilver.

Längden kan varieras från 41 cm - 54 cm tack vare förlängningskedjan bak.


Priset är 250 kr + 22 kr i fraktavgifter. (vadderat kuvert+frimärke)


Vid intresse, maila för ytterligare uppgifter.


Mvh Madde Skrattande


  

  

Smycken, Säljes - Uddevalla (Västra Götalands län)
Pris:    250:-
Av Madde - 28 oktober 2009 08:38

Huvaluva! Sjutton va kallt det är ute. Kommer troligtvis bli innedag hela dagen om jag känner mig själv rätt. Det får bli en pysselonsdag. Göra det som faller mig in helt enkelt. Mmmm...Ska nog börja dagen med en tallrik god tomtegröt med kanel och socker. Det är så gott med något varmt i magen en sådan här kylig dag. Sedan så är ju risgrynsgröt fasligt gott också. Om jag gör gröten själv? Nej, jag är sådär bekväm så det blir FELIX färdiglagade gröt i "plastkorv" och den är så god så att ställa sig för att göra egen, är bara slöseri med tid. I alla fall enligt mig.Flört

Men jag önskar er alla en trevlig onsdag så länge och så kommer jag säkert tillbaka under dagen för att avlägga rapport om vad det blev för pysselaktiviteter.Skrattande

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Och klockan är...

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards