mads

Alla inlägg den 29 oktober 2009

Av Madde - 29 oktober 2009 16:28

Japp! Inget rykande spretigt hår här inte! Hihi!! Se så mysigt det blev!Skrattande


Första bilden är tagen med blixt och den andra utan, för att få fram så hög mysfaktor som möjligt! "Fniss"

  

  

Så jag är faktiskt jättenöjd. Hoppas att sambon blir det också?!Obestämd

Nu är det bara ett par vägglampor på var sin sida om hallspegeln jag vill ha upp också. Vet inte om jag kommer göra det i dag. Får fundera en stund. Ska väl inte utmana ödet för många gånger varje dag kanske? Hehe!!


Ha det så gott så länge! Jag kommer troligtvis tillbaka senare!Skrattande


Av Madde - 29 oktober 2009 14:27

Jag började dagen med att beställa mer pärlor. Det är underbart att se hur mycket olika sorter det finns i både material och utförande. Just nu så går mina tankar i julens tecken vilket också syns på mina beställningar. Sedan så har jag roat mig med att ta fler foton på lite olika smycken jag har gjort. Tänkte även lägga ut dessa senare på Bloppisen då det tydligen är något fel på den sidan just nu. När jag sparar annonsen så blir det bara vitt och så står det klart nere i vänstra hörnet. Så jag får helt enkelt försöka senare.


Jag tänkte också kolla in vad jag har för lampor man kan sätta upp på väggarna då vi bara har takbelysningen i hallen. Tycker det blir för ljust då jag vill ha mer mysbelysning. Jag får se vad jag hittar. Sedan är det ju det här med att borra i väggarna också. Då det inte finns någon beskrivning vart tidigare elkablar går här i huset så är det lite pirrigt. Jag hoppas innerligt att de går neråt i väggarna och inte uppåt från de väggfasta uttagen, för då är det bara för mig att borra på. Jaja, skulle det bli tyst här framöver så vet ni vad det beror på! Hehe!! En välgrillad Madde kanske!Flört Hade jag inte behövt elen för att borra så hade man ju kunnat stänga av den tillfälligt men men... En får väl chansa här lite i livet också. Hrm?!


Jaja, förhoppningsvis så kommer jag tillbaka senare.Skrattande

Bloppis-annons
Av Madde - 29 oktober 2009 13:12

Underbart 2,5 cm brett halsband och 38 cm långt (elastiskt). Ljuvligt ljuslila glaspärlor/cateye pärlor. 4mm Swarovskikristaller. Svart glasdroppe. Nickelfritt lås med en polerad stor svart sten i.

Örhängen i samma utförande. 5,5 cm långa. Örhängena är i sterlingsilver.


Pris/set: 375 kr + 22 kr i portoavgifter. (vadderat kuvert + porto)


Vid intresse, maila för övriga uppgifter.


Mvh Madde Skrattande


  

  

  

Smycken, Säljes - Uddevalla (Västra Götalands län)
Pris:    375:-
Av Madde - 29 oktober 2009 08:39

  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Och klockan är...

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards