mads

Alla inlägg den 12 oktober 2009

Av Madde - 12 oktober 2009 20:32

Finns en Beatboxlåt med ett speciellt mellanspel som jag och min sambo tycker oss känna igen men inte kan komma på var vi hört det förut. Här är länken till låten och det vi är ute efter är där han börjar låta som Michael Jackson. Ni vet hans hehu! :-) Det är synthens melodi i bakgrunden som vi är intresserade utav. En utmaning för alla musikallvetare där ute! Vi skulle bli väldigt tacksamma om ni löste detta huvudbry åt oss då vi tycker det låter så himla gott. Melodin vi är ute efter börjar ca 1.24 in i låten. :-)


http://www.youtube.com/watch?v=Sb1-t4yWNtg



Av Madde - 12 oktober 2009 13:28

Egentligen borde jag gå ut i trädgården och börja bygga min mur men jag har ingen lust. Solen skiner men det är kallt som bare den i vinden. Hutter! Jag vet att man blir varm bara man börjar men man ska börja också. Arbetslusten är väl inte direkt på toppnivå heller för den delen. Vet också att det måste grävas först och det är inte lika roligt. Skulle behöva låna en jordfräs också, för att vända jord/gräs för hand för att få en rabattyta är inget kul alls. Tror faktiskt att jag stannar inne i dag. Hela dagen! Känner mig så fruktansvärt onyttig bara. Får väl baka eller något i stället. Inomhus! I värmen! Japp! Nu har jag bestämt mig! Det blir inget utearbete i dag! Usch vad lat jag känner mig!Skäms Jaja...En kan inte vara på topp jämt! Vilket ni är alerta eller lata som jag i dag så önskar jag er i alla fall en trevlig måndag!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Och klockan är...

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards