mads

Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av Madde - 14 oktober 2009 18:44

Nu är det inte varmt ute! Jag och sambon har precis kommit in från trädgården. Vi hade lite pyssel kvar att göra innan hårda frosten kommer. Vad det känns som så är den inte allt för långt borta. Nu ser det inte alls kul ut längre i rabatterna och mer öde i trädgården kommer det att bli. Längtar redan till nästa sommar när blommorna blommar och humlorna surrar. Ljumma kvällar, grilla och ja ni vet...allt vad sommaren innebär. Värmebölja är jag däremot inte ett dugg intresserad av. Inte ens en sådan här kylig kväll. Vi får väl börja sola solarie så man kan få upp kroppsvärmen lite då och då i stället. Att man får lite trevlig färg också är ju bara ett plus. Eller så får vi ligga och kramas vilket också är väldigt trevligt! Flört Nej, nu ska jag tända lite mysiga stearinljus lite överallt och sedan blir det Grey´s Anatomi senare. För även om sommaren känns långt borta så är hösten mysig på sitt sätt också. Med detta så önskar jag er alla en trevlig fortsatt onsdagskväll!

Av Madde - 14 oktober 2009 14:23

Efter förra krypiga klippet så får jag visa ett betydligt trevligare och roligare klipp. Det här är bara för gulligt. Katt och råtta lek har för mig fått en helt ny betydelse!Flört



http://www.youtube.com/watch?v=7ikm3o5hDks


Av Madde - 14 oktober 2009 13:28

Fy! När jag såg det här klippet så rös jag i hela kroppen. Är det något jag avskyr så är det verkligen allt vad kryp heter. Det är väl en sak när de är ute men kommer de in kan jag få lite smått panik. Hade aldrig utsatt mig för något sådant här! Brrrrrrr!!!!!



http://www.youtube.com/watch?v=HIml7cPow0E


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Och klockan är...

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards