mads

Alla inlägg den 21 oktober 2009

Av Madde - 21 oktober 2009 22:40

Kollade nyss in Bloppis sidan. Det är ju jättekul att vi bloggisar har en chans att sälja eller köpa prylar här på Bloggplatsen. Här är man ju varje dag ändå så då är ju inte annonserna sååååå långt borta. Hehe!! Så där ska jag börja kolla vad som finns varje dag loppistokig som jag är.

Nu däremot så vill jag bara önska er alla en riktigt:

  

Jag vet att det inte står på svenska men den var så söt så jag kunde inte motstå den!Skrattande

Å andra sidan så tror jag inte ni har några problem att förstå vad det står heller! Hehe!!


Kram Madde

Av Madde - 21 oktober 2009 20:36

Ja, då var man hemma igen då efter en kvällstur till Trollhättan. Hade nämligen fått syn på en väldigt söt badrumshylla på annons som jag bara var tvungen att ha. Det roliga var när vi var där så bodde dessa på adress 4J men längre bort där vi givetvis stannade först fanns 4A och 4B bara, på andra sidan vägen flera hus därifrån! Är detta logiskt tycker ni? Stackars nya brevbärare, de kan inte få det lätt. Det logiska hade väl annars varit att de hade haft de efter varandra på samma sida eller? Jaja, vi hittade ju rätt till slut efter ett telefonsamtal och här har ni den!

  

Visst är den söt?Skrattande Nu ska jag bara bestämma mig för om den ska stå uppe i badrummet eller nere i dusch/tvättstugan. Vet inte riktigt än. Får nog sova på saken.


I kväll för övrigt så är det bara Grey´s anatomi som hägrar för oss här, om cirka en kvart. Så jag avrundar med att önska er alla en trevlig onsdagskväll! Flört



Av Madde - 21 oktober 2009 16:41

Hallo hallo! Här kommer bilder på broschen jag fick knåpat i hop i dag. Hittade en liten broschnål i mina gömmor men tyckte nog att resultatet blev bra ändå. Pilligt men kul. Så nu håller jag bara tummarna för att Ingela ska gilla den också. Tog lite fler bilder som kommer här.

Nu är dessa SÅLDA! Skrattande

    

Här ser du (Ingela) även hur halsbandet ser ut bak. Jag får nog ta och önska mig en riktig kamera i julklapp då den vi har inte är så jättetoppen precis. Det går inte att ta närbilder, de blir bara suddiga och allmänt blääää! :-( Tur är att bilderna till shopen tar jag med en annan mycket, mycket finare kamera som sambon får låna från sitt jobb emellanåt. Det är en sådan där dyring som man bara kan våga drömma om.


Annars så har det mest varit sådana där tråkiga måsten grejer att göra här idag och de är inte så roliga att läsa om. Däremot så ska jag och sambon åka iväg här senare när han kommit hem från jobbet och köpa en hylla som jag hittade på annons. Givetvis så kommer det "bildbevis" sen. Hihi!! Ha det så gott så länge! Skrattande

Av Madde - 21 oktober 2009 08:33

Usch, vilket tråkigt väder. Det gör ju inte direkt att jag springer ut i trädgården precis. Vi får väl se hur det blir under dagen men mina förhoppningar är inte stora för tillfället. Ska starta dagen med en god frukost i alla fall. Måste ju ha bränsle till motorn så att säga annars blir det nog inte mycket gjort här. Flört Det räckte ju gott och väl med min slapparedag i går och det får inte bli en sådan dag i dag med. Nej, det är farligt att sätta sig vid datorn och lyssna på musik för att lägga i listor, tiden bara springer i väg. Så i dag får jag nöja mig med att lyssna på mina färdiga listor men de är inte alls dumma de heller. :-) Nä, frukost var det ju! Men jag kommer tillbaka senare! Hehe!! Till er andra så säger jag bara: Ha en underbar onsdag så länge! Skrattande

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Och klockan är...

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards