mads

Direktlänk till inlägg 19 oktober 2009

Jean-Claude Van Damme.

Av Madde - 19 oktober 2009 00:40

Jaha, nu var jag här igen! Har precis kollat på en gammal rulle med Van Damme. Filmen heter Maximum RISK och den gick på TV4 film. Det var väldigt länge sedan jag såg den sist så det var riktigt kul faktiskt. Fortfarande lika underhållande. För övrigt i kväll så blev det faktiskt ingen film utan jag fastnade i: Vem kan slå Filip och Fredrik? Förra året så vet jag att jag höll på motståndarna men det gjorde jag inte i dag (i går får det ju bli, klockan har ju gått över tolv så...). Tyckte inte riktigt om den där Anders. Verkade vara en riktigt dålig förlorare med den ena bortförklaringen efter den andra. :-( Så nej, den här första omgången så tyckte jag allt att det var de rätta som vann. Synd bara att Fredrik är så överspänd men det är ju sådan han tydligen är så det är ju bara att acceptera. Jag är i alla fall glad att han inte är min "gubbe" för då hade jag nog skämts. Men alla är vi olika och det är ju egentligen ganska tur det. För tänk så tråkigt det hade det blivit annars.:-) Måste också få säga att radarparet är väldigt duktiga så vi får väl se om någon lyckas slå dem i år.


Nej, nu ska jag nog gå och lägga mig men jag önskar er alla andra nattisar där ute en riktigt God Natt! Förvånad (Ska se ut som en gäsp!) Bara så ni vet. "Fniss"

 
 
Ingen bild

Carina

19 oktober 2009 18:34

För några år sedan tyckte jag Filip och Fredrik var jätteroliga och jag såg dem både på TV och läste road deras böcker. Men sedan kom det ena programmet efter det andra med dem, de försvann liksom aldrig ur rutan. Till slut hade man fått en rejäl överdos av de två herrarna och när jag åter igen såg dem bräka på i TV:n för sjuttioelfte gången, så kände jag att nu har jag banne mig fått nog. Istället för att tycka de var underhållande, så tyckte jag enbart att de var självgoda och satt och pöste över sin egen förträfflighet. Gäster de hade fick knappt komma till tals utan de satt mest själva och gafflade och garvade åt sina egna skämt. Nej, jag är ledsen, men jag tycker att kanal 5 kanske skulle försöka hitta nya talanger och låta F & F vila i frid några år.

Hoppas du inte tog alltför illa upp att jag dissade dem så, men jag kände bara att jag behövde lätta på trycket lite.... hihi.

 
Ingen bild

Madde

19 oktober 2009 20:55

Helt lugnt! Brukar inte kolla de andra programmen med dem heller men det här är lite mer annorlunda och i vissa lägen kan man själv kolla hur mycket man vet. Så det blir lite roligare att se på då. Sedan hade det inte spelat någon roll om jag så hade älskat dem vilket jag nu då absolut inte gör men alla har rätt till sina åsikter. :-) Längtar till den 31 också. Ska bli kul att träffas igen allihop. Robert sitter redan och planerar vilka spel vi kan spela. Det du! Hihi!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madde - 6 december 2012 11:50

Videoklippet får tala för sig självt. ;-)  

Av Madde - 14 november 2012 17:46

Har precis sett filmen Dolphin Tale. En helt underbar film som handlar om en pojke som hittar en skadad delfinunge på stranden i Florida. Den stackars delfinen hade fastnat i en krabbfälla och skadat stjärtfenan så illa att de var tvugna att amp...

Av Madde - 12 november 2012 09:51

För ett tag sedan kom sambons son hem och frågade oss om vi kände till Lindsey Stirling. Nä, henne hade vi inte hört talas om. Han visade då klipp från Youtube med en söt tjej som är helt fenomenal på att spela violin/fiol. Tänkte dela med mig även t...

Av Madde - 27 augusti 2012 13:02

Det här klippet har jag lånat från Aftonbladet. Kolla gärna med fullskärm vilket ger ett pampigare intryck. ;-) Mareld är så otroligt vackert att titta på. Vi var ute vid Ramsvik i förra veckan och hade hoppats få se detta. Kastade i någ...

Av Madde - 24 augusti 2012 22:14

Två av de sju misstänkta ungdomarna som grovt misshandlade den 61-årige sjukpensionären Carl-Eric Cedvander på Kortedala torg den 18 mars hånar det svenska rättsystemet. En bild på dessa två killar finns nu att se lite överallt ute på nätet med respe...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Och klockan är...

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards