mads

Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Madde - 11 mars 2010 23:03

Jag såg för mig vårens första fluga idag ute på altanen. Synd bara att den lär väl inte leva så länge.

 


Fick bakat lite kärleksmums också. Givetvis så tog jag och farmor några smakbitar trots att det inte är lördag. ;-) Farmors är den biten utan kokos då hon inte tycker om det längre. Hon föråt sig nämligen på kokostoppar när hon var yngre. Tänk om en annan kunde föräta sig på t ex choklad. Hehe!

  


Jag hittade också en "ny" (i alla fall för mig) låt som jag fastnade för med en gång. Nämligen den här. 


Egentligen inte riktigt den sorts musik som jag brukar lyssna på men den här gillade jag av någon anledning. ;-)


Spelat spel via datorn har jag roat mig med också mellan varven. Mest för att få tankarna så långt bort från tandvärken som möjligt. Det har inte varit lika illa idag men en ska tydligen inte ropa hej än. Det kan hålla i sig en till två veckor tyvärr men själv hoppas jag att den är borta fortare än så. ;-)


Ja, det var alles! Hoppas att eran dag varit underbar och mer händelsefull.

Önskar er också en riktigt God Natt! Kram på er! :D

Av Madde - 11 mars 2010 10:42

Jag fick en förfrågan om vad Zumba är för något och istället för att försöka förklara i ord så hittade jag det här. Sedan kanske man ska ta före och efterbilderna med en nypa salt, då det trots allt är reklam för just Zumba workout skivorna. ;-)


Hittade även den här lilla småroliga snutten som visar dansen lite mer. 


Jag tycker det ser jättekul ut och det ska bli riktigt roligt att testa här hemma så fort tandvärken försvunnit. ;-) Sedan tar det nog ett tag innan man är så duktig som tjejerna på sista klippet och fått in de rätta höftvickningarna mm. Hihi!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Och klockan är...

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards