mads

Alla inlägg den 15 mars 2010

Av Madde - 15 mars 2010 18:19

I alla fall i min smyckeverkstad. Nu är det glada och ljusa färger som gäller. Gick igenom mina pärlor idag och hittade de här läckra rosa snäckskalsdropparna som genast satte igång min kreativitet. Det var bara att ta fram silvertråden och sätta igång. ;-)

  

Det blir säkert snyggt till en solbrun hy eller vad tror ni? 


Har också påbörjat på ett annat men vet inte riktigt om jag är nöjd med det än. Ska fundera tills i morgon men känner jag mig själv rätt så gör jag nog om det. Jag vet ju hur jag är. Hehe!


Till middag blir det resterna av Fygande Jakoben. Enklare kan det inte bli. :D


Resten av kvällen kommer att bli lugn och skön. Lite TV tittande kommer det bli och jag önskar även er en underbar och skön kväll! Kram på er! ;-)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Och klockan är...

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards