mads

Alla inlägg den 18 mars 2010

Av Madde - 18 mars 2010 09:22

Nu har min sambo lyckats att uppdatera min webshop. Det stämde nämligen inte när webhotellet uppdaterade sitt program, för då försvann alla priser på nätbutiken, för både mig och andra  men nu är det i alla fall löst. Så nu håller jag på för fullt igen med att lägga ut mina smycken. Hade ju varit så kul att kunna öppna butiken snart. Så det är inte så mycket att skriva för tillfället, mer än att mycket pappersarbete, arkivering, katalogisering mm. är det just nu.

 At Desk 


Önskar er en underbar och härlig dag!

Och ja just det! Nu är det äntligen vååååååår! ;-)

Snön smälter riktigt ordentligt dag för dag och det är så underbart!

 
 Sunshine Woohoo!  Sunshine 

Kram på er!





Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Och klockan är...

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards