mads

Alla inlägg den 6 mars 2010

Av Madde - 6 mars 2010 07:20

Vaknade sådär olidligt tidigt idag. Pigg och utsövd, så det gick inte att sova vidare hur mycket jag än ville. Frågan man ställer sig när resten av "huset" sover är:


Vad ska man göra?

 Question Mark 

Vad sjutton ska jag göra, för att inte de andra störa?

Ska i alla fall först, släcka min morgontörst.

 Chugger 

Några bloss ute lär det också bli, för tyvärr så är inte den tiden ännu förbi.

Dålig karaktär jag har, men minskat ner och en dag i taget jag tar.

En dusch heller inte skadat hade, för jag vill ju vara en ren Madde. ;-)

 Diving 

Men det just nu också för mycket väsen för, så vänta lite till jag bör.

Lite hungrig jag också är, men jag vill ju äta med min sambo så kär.

 Couples 

Läsa en bok i husets lugna vrå, är jag inte i denna stund heller så sugen på.

 Reading 

Så jag får nog fortsätta tassa på tå, i alla fall en timma till eller två.


Önskar er andra  en riktigt God Morgon och hoppas att ni får en underbar och ljuvlig lördag!


Kram på er!

 Blow Kiss 








Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kategorier

Omröstning

Är nyfiken på er som varit duktiga och slutat röka. Hur gick ni till väga?
 Lade av på en gång.
 Trappade ner successivt.
 Använde mig av rökavvänjningsläkemedel t ex, Champix.

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Och klockan är...

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

glitterhjärta


Ovido - Quiz & Flashcards